|
Valg af GPU |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Juni-2013 kl. 17:45 |
CPU
Mangler lige hjælp til et godt grafikkort, har set på det her http://www.computersalg.dk/produkt/878601/gigabyte-gv-r795wf3 andre forslag til mindst ligeså godt grafikkort?? omkring 2500 kr klassen
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er et af de bedste kort til den pris. Så bliv du bare der.
|
|
![]() |
|
Flmr77 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 249 |
Er et af de bedre kort til prisen.
Alternativer der kunne overvejes. Nvidia Gtx 660Ti har godt læst at du vil have 7950 eller bedre, men vil alligevel lige nævne en model lige under. Amd HD 7870 XT (lad dig ikke snyde af, at der står 7870, er lavet på samme kerne som 7950 ( Tahiti) ligger 2-3 % under 7950, men fås til gengæld til omkring 1700.- ) (kan også kun køre i crossfire med xt modellerne og 79*0 modellerne) /Flmr |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
http://www.edbpriser.dk/grafikkort/gigabyte-gv-n670oc-2gd-2-gb-id-6792959.aspx
Efter samtale med en bekendt, kom vi frem til det her kort.
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Hvad skal computeren bruges til?
|
|
![]() |
|
Gamer computer
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Med få måneder til release af next-gen GPU'erne ville jeg helt klart vente med at vælge GPU.. eller bare købe noget til langt under de 2500 og opgradere senere. Jeg ville nok finde et brugt kort til at starte med..
|
|
![]() |
|
Ikke nemt når han vil spille nu og her. Men synes nu den gpu får fine resultater
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Altså lige umiddelbart ville jeg nok vælge det kort fmlr77 snakkede om. Hvis der er 1000kr at spare er det absolut at overveje. Specielt fordi at det helt sikkert ville kunne tæve de fleste spil på de høje indstillinger ved 1080 x 1920. Nu er jeg heller ikke nogen ekspert, men medmindre du skal overclocke (hvilket jo så over er meget muligt at du skal) kan du sikkert også finde et billigere bundkort og spare et par hundrede kroner der. Hvad med PSU? Nu er der vel ikke valgt et eller andet monster, med de kort i kigget på? - selv er min på 650w. Personligt vil jeg hellere købe et billigere grafikkort også skifte lidt før. Jeg fortryder en smule at jeg har købt et GTX 580 til 3500kr, fordi for samme penge vil man kunne få 2 x ganske hæderlige grafikkort også stadigvæk være med. F.eks. er det AMD 7870 til ifølge reviews/benchmarks ligeså godt som mit kort og lige umiddelbart fås det helt ned til 1500kr. Men det afhænger selvfølgelig hvor meget man går op i det. |
|
![]() |
|
steffen grunden til det faldte på det grafikkort var nemlig overclock delen. Den kan præstere en hel del mere end som så, og den køler rigtig godt samtidig med. Man kan få en rigtig høj benchmark score med den, og så tror jeg den værdi med 1000 kr mere er ok. Valget af den kom på baggrund af en anden på nettet, som har dette og at den virkelig kan præstere.
PSU er en god anstændig 650 watt, så ikke noget vild og voldsom :) ps. den kunne score en benchmark på over 11.000 ;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |