|
Valg af hvid gulvhøjttaler... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bamse82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Februar-2013 kl. 21:46 |
Hej.
Overvejer kraftigt at investere lidt penge i et par gulvhøjttalere som fronter i mit 5.2 setup. Setup'et består på nuværende tidspunkt at 5 Harbosat + 2 Harbosub (10"). Jeg ønsker en højtaler med flg. krav: 1. Skal kunne indgå i både surround (primær funktion), samt bruges til stereo setup ved alm. musik lytning (sekundær funktion). 2. Skal trækkes af en Onkyo TX-NR609 (7x160W 6 ohm) 3. En høj WAF -> De skal være HVIDE (Ja, hun har magten - I know -> tøsedreng! ![]() ![]() 4. Budget 5-6.000, men kan strækkes til lidt mere, hvis argumentet er virkelig godt. Jeg har selv haft flg. i kikkerten: 2. System Audio Saxo 30 / Mantra XP30 (Måske endda XP50) 3. Dali Zensor 5/ Zensor 7 (måske endda Ikon 5 mk 2) Byd endelig ind med erfaringer og/eller andre forslag. Det er vanskelligt at komme til at lytte på dem alle på samme tid/sted, så erfaringer må/vil hjælpe mig på vej. Er der måske endda nogle der har noget godt til at stå, som de vil sælge er jeg også meget lydhør for dette - hvis blot det kan leve op til ovennævnte kriterier ![]() På forhånd tak. I er de bedste ![]() /Lasse Kristensen
|
|
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
|
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Personligt er jeg helt væk i Zensor 7, og når pengene engang rækker til dem, skal der et sæt hjem og stå i min stue, også i hvid selvfølgelig!
![]() |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
Bamse82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
Hej Muffeh.
Dem vil jeg da så lige prøve at "grave" lidt videre efter :-) Andre der har nogle gode inputs?
|
|
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
|
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
http://www.xtz.se/se/produkter/hogtalare/99-36-mkii-white
Du kan også kigge på overstående. Fantastisk højttaler. Jeg vil dog anbefale en effektforstærker til dem..
|
|
![]() |
|
Foods ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
Hejsa, jeg har sendt dig en privat besked. Jeg har et par du måske kunne være interesseret i:).
Mvh |
|
Mvh.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |