|
Valg af indbygningshøjtalere |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
ThomasNorge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2013 Sted: Hitra, Norge Status: Offline Point: 143 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Kristian.
Rigtig godt forslag med den skråvæg. Jeg har tænkt at det skulle laves så tv'et (panasonic 65vt60y) bliver planforsinket med væggen mod walk-in. Men den væg er 40cm beton, så der skal alligevel bygges en ekstra væg i gibs. Også af hensyn til højtalerne. Siddepladsen bliver ikke som arkitekten har tegnet. Det bliver som du har tegnet. Hele den lange væg bliver vinduer, så ved ikke lige hvorfor de har forslået tv stå op af vindu. Bachaaen>> går det også med en 10 cm sokkel? Og når køkkenøen er så langt fra tv'et og sofa? |
|
Mvh Thomas
|
|
![]() |
|
bachaaen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
Vi endte desværre ikke med en sub i køkken-Ø soklen. Og den lyd jeg anbefalede dig var nærmere til radiolytning under madlavning mv. og ikke til bio-lyden.
Til biografløsningen ligger din køkken-Ø for langt væk. vores køkken-Ø sokkel er nok nærmere 15 cm - og øen er højere end de øvrige køkkenborde. Det kan være godt med forskellig køkkenbordshøjder afhængig af aktiviteten. Overvej i alt fald et tomrør ført ud til køkken-Øen. |
|
![]() |
|
ThomasNorge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2013 Sted: Hitra, Norge Status: Offline Point: 143 |
Ok. Jeg har trukket et ekstra 32mm tomrør til køkkenøen.
Og der skal også højtalere i loftet i køkkenet. Men havde ikke regnet med sub til dem. Det bliver bare hygge musik. Den høje musik må komme fra stuen :) Hvis jeg får lavet den løsning på skråvæg som tegnet længere oppe, bygger jeg en sub ind i den væg. Så den kommer på højre side af tven og peger ud mod sofaen. |
|
Mvh Thomas
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |