|
Valg af Integr. Forstærker |
Besvar |
Forfatter | |
Steven Green
Ny bruger Oprettet: 09-Marts-2013 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-April-2015 kl. 15:06 |
Jeg er ved at finde en super god og solid integreret forstærker for en der er ny i Hi-FI verdenen og jeg ønsker derfor noget solidt med en god solid strømforsyning og veldimensioneret køling samt ikke alt for gammel. Så jeg er sikker på at den ikke svigter. Selv når der skal spilles op til fest.
Da budgettet er MAX 1500kr, begrænser det jo en del på den front. Så jeg har fundet følgende modeller som ser interessante ud. Og da jeg jo ikke har erfaring med dem alle. Ser jeg gerne jeres input på hvilken/hvilke i mener er det bedste valg. Eller andre input hvis der er nogle jeg for alt i verden skal undgå pga. af kendte fejl etc. Kom frisk. :-D Onkyo A9711 Onkyo A9911 Onkyo A-807 Onkyo A-809 Kenwood KA-7090R Kenwood KA-5090R Denon PMA-925R Denon PMA-1500R Denon PMA-1315R Denon PMA-1560 Yamaha AX-892 Yamaha AX-590 Cambridge A3i Rotel RA-980BX Marantz PM-82 Marantz PM-80 MkII Sansui AU-A707DR |
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Onkyo'erne kan du roligt vælge - de er fra tiden, hvor Onkyo lavede kram! Tag den største, hvis budgettet rækker til det!
Sansui har også altid lavet gode strømstærke forstærkere. M.v.h. |
|
Trumle
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er ikke sikker på at jeg ville anbefale en gammel onkyo. Jeg har selv en der nok er ca 20 år gammel. Der har været rigtig meget bøvl med at omskifterne fik dårlig kontakt Det startede allerede da den var omkring 5 år gammel (efter hvad jeg kan huske - Det er jo lange siden).
|
|
dr_schlemer
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1023 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har et NAD-sæt bestående af en 214-effektforstærker og en 114-forforstærker stående med gode signalkabler. Spiller rigtig godt, og med en 80W 8ohms RMS er der rigeligt med styrke til en fest :-) Det vil jeg gerne sælge billigt for 1500,- hvis det er. Kan selvfølgelig høres inden køb. Kan afhentes syd for Århus.
|
|
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |