recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af Integr. Forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af Integr. Forstærker

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Steven Green Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Marts-2013
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steven Green Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af Integr. Forstærker
    Sendt: 09-April-2015 kl. 15:06
Jeg er ved at finde en super god og solid integreret forstærker for en der er ny i Hi-FI verdenen og jeg ønsker derfor noget solidt med en god solid strømforsyning og veldimensioneret køling samt ikke alt for gammel. Så jeg er sikker på at den ikke svigter. Selv når der skal spilles op til fest.

Da budgettet er MAX 1500kr, begrænser det jo en del på den front. Så jeg har fundet følgende modeller som ser interessante ud.

Og da jeg jo ikke har erfaring med dem alle. Ser jeg gerne jeres input på hvilken/hvilke i mener er det bedste valg. Eller andre input hvis der er nogle jeg for alt i verden skal undgå pga. af kendte fejl etc.


Kom frisk. :-D



Onkyo A9711
Onkyo A9911
Onkyo A-807
Onkyo A-809
Kenwood KA-7090R
Kenwood KA-5090R
Denon PMA-925R
Denon PMA-1500R
Denon PMA-1315R
Denon PMA-1560
Yamaha AX-892
Yamaha AX-590
Cambridge A3i
Rotel RA-980BX
Marantz PM-82
Marantz PM-80 MkII
Sansui AU-A707DR
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2015 kl. 16:16
Onkyo'erne kan du roligt vælge - de er fra tiden, hvor Onkyo lavede kram! Tag den største, hvis budgettet rækker til det!
Sansui har også altid lavet gode strømstærke forstærkere.

M.v.h.
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2015 kl. 08:53
Jeg er ikke sikker på at jeg ville anbefale en gammel onkyo. Jeg har selv en der nok er ca 20 år gammel. Der har været rigtig meget bøvl med at omskifterne fik dårlig kontakt Det startede allerede da den var omkring 5 år gammel (efter hvad jeg kan huske - Det er jo lange siden).
Til top
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr_schlemer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2015 kl. 10:31
Jeg har et NAD-sæt bestående af en 214-effektforstærker og en 114-forforstærker stående med gode signalkabler. Spiller rigtig godt, og med en 80W 8ohms RMS er der rigeligt med styrke til en fest :-) Det vil jeg gerne sælge billigt for 1500,- hvis det er. Kan selvfølgelig høres inden køb. Kan afhentes syd for Århus.
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu