recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af integreret forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af integreret forstærker

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nille44 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nille44 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af integreret forstærker
    Sendt: 31-Maj-2013 kl. 17:11
Jeg har i lang tid villet forbedre min stereo lyd, som jeg indtil nu har spillet via min Anthem receiver.

Tidligere på ugen var jeg så en tur forbi Lydportalen i Lyngby, hvor Martin havde sat 3 integrerede forstærkere op (Naim, Exposure og Vincent) og der var ingen tvivl om at der var stor forskel på den måde de forskellige forstærkere spillede på!!!!!!!

Jeg valgte dog til sidst og låne den nye Vincent SV-237 med hjem.

Jeg føler virkelig at jeg har knækket lyd koden men den her forstærker, og har været i et sandt lyd himmerig de sidste 24 timer. Kan kun opfordre ALLE som spiller stereo via deres receiver, og få skaffet sig en stereo løsning!

Har det som om alle mine gamle hits lyder på en måde som jeg aldrig har hørt dem før, og er bare glad for at jeg ikke havde lånt en forstærker til 50,000 for det ville jeg med glæde have givet for den forbedring jeg har fået, at jeg så kan slippe med 14,000 er jo næsten for godt til og være sandt Big smile



Luxman L509X
Oppo BDP 105.
Rega P8 med Apheta 3.

LG Oled 55BX
Ultrasone Signature Pro.

Sonus Faber Olympia Novalll
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12233
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2013 kl. 17:26
Skifter du så højttalerkabler mellem receiver og stereoforstærker?
Til top
Nille44 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nille44 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2013 kl. 18:22
Nej da, forbinder Anthem med Vincent via preout.
Luxman L509X
Oppo BDP 105.
Rega P8 med Apheta 3.

LG Oled 55BX
Ultrasone Signature Pro.

Sonus Faber Olympia Novalll
Til top
jduro Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 198
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jduro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2013 kl. 18:30
Oprindeligt skrevet af Nille44 Nille44 skrev:

Jeg har i lang tid villet forbedre min stereo lyd, som jeg indtil nu har spillet via min Anthem receiver.

Tidligere på ugen var jeg så en tur forbi Lydportalen i Lyngby, hvor Martin havde sat 3 integrerede forstærkere op (Naim, Exposure og Vincent) og der var ingen tvivl om at der var stor forskel på den måde de forskellige forstærkere spillede på!!!!!!!

Jeg valgte dog til sidst og låne den nye Vincent SV-237 med hjem.

Jeg føler virkelig at jeg har knækket lyd koden men den her forstærker, og har været i et sandt lyd himmerig de sidste 24 timer. Kan kun opfordre ALLE som spiller stereo via deres receiver, og få skaffet sig en stereo løsning!

Har det som om alle mine gamle hits lyder på en måde som jeg aldrig har hørt dem før, og er bare glad for at jeg ikke havde lånt en forstærker til 50,000 for det ville jeg med glæde have givet for den forbedring jeg har fået, at jeg så kan slippe med 14,000 er jo næsten for godt til og være sandt Big smile



Købte selv min sv 236mk i lydportalen for nogle år siden, stod i samme sitiaution som dig, jeg fik også lov til at låne den med hjem, og var solgt med det samme. Tillykke med købet.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2013 kl. 19:47
Oprindeligt skrevet af Nille44 Nille44 skrev:

Jeg har i lang tid villet forbedre min stereo lyd, som jeg indtil nu har spillet via min Anthem receiver.

Tidligere på ugen var jeg så en tur forbi Lydportalen i Lyngby, hvor Martin havde sat 3 integrerede forstærkere op (Naim, Exposure og Vincent) og der var ingen tvivl om at der var stor forskel på den måde de forskellige forstærkere spillede på!!!!!!!

Jeg valgte dog til sidst og låne den nye Vincent SV-237 med hjem.

Jeg føler virkelig at jeg har knækket lyd koden men den her forstærker, og har været i et sandt lyd himmerig de sidste 24 timer. Kan kun opfordre ALLE som spiller stereo via deres receiver, og få skaffet sig en stereo løsning!

Har det som om alle mine gamle hits lyder på en måde som jeg aldrig har hørt dem før, og er bare glad for at jeg ikke havde lånt en forstærker til 50,000 for det ville jeg med glæde have givet for den forbedring jeg har fået, at jeg så kan slippe med 14,000 er jo næsten for godt til og være sandt Big smile





Når nu du har Anthem i forvejen, var det måske en idé at prøve at låne en Anthem stereo effektforstærker?

M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu