|
valg af kompakt højtalere på lavt budget |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Breakdown af Bronze/Monitor 2 modellerne, fra ældst til nyest:
Bronze 2 (den gamle) Bronze B2 Bronze BR2 Bronze BX2 M2 er et sted mellem B2 og BR2. MR2 er reelt identisk med BR2. |
||
Silentbob
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Samme her i hjemmet. Jeg smider veto kortet engang imellem når hun går lige rigeligt i selvsving med børnetøj, legetøj og tøj til sig selv. Så smider hun den enggang imellem når jeg køre samme stil på elektronik fronten. Det ville da være forfærdelig ikke at have veto kortet:)
|
||
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
||
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Rega RS1
|
||
ilithanos
Junior bruger Oprettet: 20-Juli-2012 Sted: DENMARK Status: Offline Point: 32 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var da noget af et tilbud :) det ligger dog desvære uden for budgettet, men vi må lige se til efter regningerne er betalt hvordan det reelt ser ud :)
|
||
ilithanos
Junior bruger Oprettet: 20-Juli-2012 Sted: DENMARK Status: Offline Point: 32 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Endte med at tage ud og lytte lidt idag ved hifiklubben og tape connection i Århus, konklusionen blev at jeg ikke var tilfreds med lyden af noget af det de havde i hifi klubben, deres Dali manglede dybde og dynamik, argon gider jeg knap nævne, damn noget skrammel, selv deres B&w forvrængede lyden ( tror jeg mest skyldes deres opsætning) mens han ved tapeconnection demonstrerede både audio monitor MR1 og MR2. Det endte med Jeg gik hjem med 2 stk MR2 da de af alt det demonstrerede var de eneste der spillede rent nok med en god nok dybde og dynamik :) Tak for de gode råd her inde fra :) er nok ikke sidste gang jeg kan få brug for det :)
|
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Et godt valg!
Der er virkelig lyd for pengene. Og jeg er enig i dine øvrige betragtninger omkring de forskellige højttalere, du har lyttet til. M.v.h. |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |