recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af LED TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketValg af LED TV

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Bananabot Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 106
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2011 kl. 11:57
No idea - men det kan du sikkert biddrage med.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2011 kl. 12:16
Iflg. hhv. Sharps og Sonys produkthjemmesider bruger Sharp LC-32LE320E 76,1W og Sony KDL-32EX500 71W (dog 119W i shopindstilling, hvilket ingen vil gøre).

Jeg er overbevist om, at man i begge tilfælde kan få strømforbruget længere ned vha. kalibrering/justering såsom på Flatpanels.dk for LC-32LE320E, der kom ned på 55W.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Point: 732
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2011 kl. 12:39
Det lader da til at det er et godt tilbud de har i expert (samsung UE32C6805) til 2999kr.
og den er klar til til dvb-t 2 og har lavt strømforbrug, full HD, 100Hz , kan optage har wifi + DLNA min eneste bekymring er lyden. Lyden er ikke for god i samsungs led tv syntes jeg.
Mit råd er du må skynde dig ned i nærmeste expert-butik hvor du skal se på dens billede via antenne samt høre lyden og hvis du er tilfreds med det så har du et billigt tv Big smile

Men ellers kunne dette måske bruges http://www.sony.dk/product/tv-80-32-lcd/kdl-32ex525#pageType=TechnicalSpecs

Til top
jayjay89 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-April-2010
Sted: Danmark
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2011 kl. 12:50
En foreløbig STOR TAK til alle jer der er kommet med råd og forslag Handshake
Jeg sakl imorgen ind til Holbæk og vil så kigge indenfor i både Sony center, ELG og Expert for at sammenligne de forskellige tv Thumbs Up 

Mvh.JJ
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2011 kl. 14:03
Oprindeligt skrevet af cccd cccd skrev:

Det lader da til at det er et godt tilbud de har i expert (samsung UE32C6805) til 2999kr.
og den er klar til til dvb-t 2 og har lavt strømforbrug, full HD, 100Hz , kan optage har wifi + DLNA min eneste bekymring er lyden. Lyden er ikke for god i samsungs led tv syntes jeg.
Mit råd er du må skynde dig ned i nærmeste expert-butik hvor du skal se på dens billede via antenne samt høre lyden og hvis du er tilfreds med det så har du et billigt tv Big smile

Men ellers kunne dette måske bruges http://www.sony.dk/product/tv-80-32-lcd/kdl-32ex525#pageType=TechnicalSpecs

det samsung koster da godt nok 4999 når jeg kigger hos expert. vil du smide et link?
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2011 kl. 14:10
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Oprindeligt skrevet af cccd cccd skrev:

det samsung koster da godt nok 4999 når jeg kigger hos expert. vil du smide et link?
Det er på forsiden af deres tilbudsavis i denne uge, der står det til 2999 spar 2000 kr. men der står også
at det er et begrænset antal !!! så er ? jo om set på sammemåde som i ELG er 1 stk i hver forretning eller
om Expert har en lidt bedre moral over for deres kunder.  Wink
Mvh.JJ
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19815
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2011 kl. 14:49
Oprindeligt skrevet af Bananabot Bananabot skrev:

No idea - men det kan du sikkert biddrage med.

Forsvindende lille. Specielt, hvis man kan spare 1000 kr ved at vælge et CFL baseret LCD.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2011 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af jayjay89 jayjay89 skrev:

Jeg har fundet følgende TV som jeg gerne vil have jeres bedømmelse af,hvilket et giver det bedste billed, lyd har ikke den store betydning idet det blivet koblet til et anlæg ! hvilket er nemmest at justere ind billedmæssigt, og hvilket vil være nemmest at gå på nettet med.
Jeg har følgende 5 TV med LED dette er et "must" idet vi har tvèt kørende
ca. 14 timer i døgnet, pga. min kones sygdom ser hun mange udsendelser eller film også om dagen.
Samsung UE32 D6505
Samsung UE32 D6515 er disse 2 tv identiske, jeg kan ikke se forskel i specifikationer ?
Samsung UE37 D5725
Panasonic TX-L37E3E
Philips 37PFL 8605H
usikker
Er der eventuelt andre tv fra LG eller Sony som kan anbefales,fremfor dem jeg her har fundet, prisramme er lige omking 6000,- kr. som max.
og størrelse er som det fremgår 32" eller 37" vi kan ikke have en større skærm Unhappy

Har skrevet dette indlæg ovre på " Flatpanels " men har desværre ikke modtaget et eneste svar, så nu prøver jeg herinde om der er nogen som kan give mig et godt råd, på forhånd Tak.

PS: Har lige set følgende LED TV hos Expert Samsung UE32 C6805 til 3000 kr. er det noget vær i forhold til ovennævnte, for så vil jeg godt spare nogle penge !!Wink_________________
Mvh. JJ.

NÅ  har du fået KØBT og hvad købte du så ???

Redigeret af cccd - 22-Juni-2011 kl. 10:32

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2011 kl. 14:28
Hej allesammen
Jeg har ikke fået købt endnu, årsag vi var til et barnebarns studenterfest i mandags og noget familie langt ude som arbejder i Fona har lovet os at skaffe et af de helt nye Samsung 2011 i 37" for under 6000 med 5 års garanti, det må jo være nogle store medarbejder rabatter de får Shocked når han kan det, jeg ved ikke hvad modellen hedder, jeg skal ind og hente den, den 28-6 så skal jeg nok vende tilbage og fortælle hvad det er vi har fået  Wink
Mvh.JJ
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2011 kl. 16:07
Samsung har jo også low-end LED-modeller, såsom deres D4000- eller D5000-serie. Du kan få et 37" D5005 for 5000 kr. og en 5705 for 6000 kr. Med mindre din familierelation skaffer et D6000-serie, så er det ikke et godt tilbud.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2011 kl. 18:27
Oprindeligt skrevet af jayjay89 jayjay89 skrev:

Hej allesammen
Jeg har ikke fået købt endnu, årsag vi var til et barnebarns studenterfest i mandags og noget familie langt ude som arbejder i Fona har lovet os at skaffe et af de helt nye Samsung 2011 i 37" for under 6000 med 5 års garanti, det må jo være nogle store medarbejder rabatter de får Shocked når han kan det, jeg ved ikke hvad modellen hedder, jeg skal ind og hente den, den 28-6 så skal jeg nok vende tilbage og fortælle hvad det er vi har fået  Wink

Kan du ikke finde ud af hvad det er for en model ??????
Det kunne jo være du købte katten i sækken Cry

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2011 kl. 15:19
Til Yakken og cccd.
Det er en fra 6000 serien jeg får, jeg var godt klar over priser på 4 og 5000 serien, så det fik han at vide med det samme at dem var jeg ikke interesseret i til den pris han nævnte, og det forstod han godt, han sakl bare lige finde ud af hvor dyr en model jeg kan få, og I skal nok få det at vide Thumbs Up
Men igen TAK for input. Clap
Mvh.JJ
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu