|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Bananabot ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() |
|
No idea - men det kan du sikkert biddrage med.
|
||
![]() |
||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
![]() |
|
Iflg. hhv. Sharps og Sonys produkthjemmesider bruger Sharp LC-32LE320E 76,1W og Sony KDL-32EX500 71W (dog 119W i shopindstilling, hvilket ingen vil gøre).
Jeg er overbevist om, at man i begge tilfælde kan få strømforbruget længere ned vha. kalibrering/justering såsom på Flatpanels.dk for LC-32LE320E, der kom ned på 55W. |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
|
Det lader da til at det er et godt tilbud de har i expert (samsung UE32C6805) til 2999kr.
og den er klar til til dvb-t 2 og har lavt strømforbrug, full HD, 100Hz , kan optage har wifi + DLNA min eneste bekymring er lyden. Lyden er ikke for god i samsungs led tv syntes jeg. Mit råd er du må skynde dig ned i nærmeste expert-butik hvor du skal se på dens billede via antenne samt høre lyden og hvis du er tilfreds med det så har du et billigt tv ![]() Men ellers kunne dette måske bruges http://www.sony.dk/product/tv-80-32-lcd/kdl-32ex525#pageType=TechnicalSpecs |
||
|
||
![]() |
||
jayjay89 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
|
En foreløbig STOR TAK til alle jer der er kommet med råd og forslag
![]() Jeg sakl imorgen ind til Holbæk og vil så kigge indenfor i både Sony center, ELG og Expert for at sammenligne de forskellige tv ![]() |
||
Mvh.JJ
|
||
![]() |
||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() |
|
det samsung koster da godt nok 4999 når jeg kigger hos expert. vil du smide et link?
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
![]() |
||
jayjay89 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
|
Det er på forsiden af deres tilbudsavis i denne uge, der står det til 2999 spar 2000 kr. men der står også at det er et begrænset antal !!! så er ? jo om set på sammemåde som i ELG er 1 stk i hver forretning eller om Expert har en lidt bedre moral over for deres kunder.
![]() |
||
Mvh.JJ
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19815 |
![]() |
|
Forsvindende lille. Specielt, hvis man kan spare 1000 kr ved at vælge et CFL baseret LCD. Klaus |
||
![]() |
||
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
|
NÅ har du fået KØBT og hvad købte du så ??? Redigeret af cccd - 22-Juni-2011 kl. 10:32 |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej allesammen
Jeg har ikke fået købt endnu, årsag vi var til et barnebarns studenterfest i mandags og noget familie langt ude som arbejder i Fona har lovet os at skaffe et af de helt nye Samsung 2011 i 37" for under 6000 med 5 års garanti, det må jo være nogle store medarbejder rabatter de får
![]() ![]() |
||
Mvh.JJ
|
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
|
Samsung har jo også low-end LED-modeller, såsom deres D4000- eller D5000-serie. Du kan få et 37" D5005 for 5000 kr. og en 5705 for 6000 kr. Med mindre din familierelation skaffer et D6000-serie, så er det ikke et godt tilbud.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Kan du ikke finde ud af hvad det er for en model ?????? Det kunne jo være du købte katten i sækken ![]() |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Til Yakken og cccd.
Det er en fra 6000 serien jeg får, jeg var godt klar over priser på 4 og 5000 serien, så det fik han at vide med det samme at dem var jeg ikke interesseret i til den pris han nævnte, og det forstod han godt, han sakl bare lige finde ud af hvor dyr en model jeg kan få, og I skal nok få det at vide ![]() Men igen TAK for input.
![]() |
||
Mvh.JJ
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |