recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af lærred hos Elgiganten v. projektorkøb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af lærred hos Elgiganten v. projektorkøb

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Heman.dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Heman.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af lærred hos Elgiganten v. projektorkøb
    Sendt: 04-Februar-2013 kl. 21:41
Hej,

Jeg har efter lang tids tænkning kommet frem til, at jeg skal have mig en EPSON TW3200; primært pga. dens lens shift. I den forbindelse havde jeg engetlig besluttet mig for at starte med et Ikea rullegardin, da der er et stykke fra loftet og ned (inden billedet skal begynde). Nu har jeg tænkt mig at købe projektoren i Elgiganten og de har 50 % på lærreder ved samtidig køb af projektor. Er der nogen der ved, om nogen af de lærreder de har hos Elgiganten (http://www.elgiganten.dk/catalog/tv-radio/dk_projektor_projektorlarred/projektor-og-projektorlarred?SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26CategoryUUIDLevel2%3DK3UKeQuvUhgAAAEnGAN94OGk%26Produkttype%3DProjektorl%25C3%25A6rred%26online%3D1%26%40Sort.ProductListPrice%3D0&SelectedAttribute=Projektorl%C3%A6rred), hvilket primært er de dyre Media Mount eller Cinematique jeg har i tankerne, som har noget lærred mellem billedet og kassen til lærredet? Og er de lærreder noget værd? (Er godt klar over, at gain osv. har noget at sige i forhold til rummet, men om de sådan rent generelt er gode de lærreder Elgiganten har).

Jeg kunne også lave noget, så det hang lidt (omkring 15 centimeter) ud fra væggen og ned, men er bange for det bliver værre noget.

På forhånd tak.
Til top
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2012
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 16:35
Jeg har et 108" manuelt rullelærred fra Elgiganten .. Den til 1500,- . Sammen med en TW3200 .. Jeg er fint tilfreds .. Men det bøjer lidt i siderne .. Ikke noget der genere mig helt vildt , men hvis jeg på et tidspunkt finder et godt tilbud på et rullelæred med TapTension , SÅ skal der handles :)
Til top
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2012
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 16:37
Og jeg fik forresten også 50% på lærredet .. Så jeg tænkte "750,- for et 108" lærred .. Så kan det aldrig gå helt galt :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu