recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af lærred
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af lærred

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af lærred
    Sendt: 29-Maj-2012 kl. 20:45
Hej

Jeg har købt (ej ankommet endnu) en Epson TW-3200 og skal bruge et lærred som er transportabelt. Budgettet er max. 2.500 kr.

Det skal være ca 90-100" og jeg har kigget på Eliste Screens ez-Cinema F100NWH.

Lærredet skal bruges både i mørklagt rum men også i alm. dagslys.

Er det nævnte lærred OK og/eller er der bedre alternativer ?
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
Til top
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 09:36
Er der slet ikke nogen der kender til Elite Screens lærreder ?
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Point: 641
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 10:25
Jeg købte sådan et og har været fint tilfreds:

http://www.dustinhome.dk/product/5010092139/multibrackets-m-motorized-projection-screen-deluxe-projektionsskrm-automatisk/?intcmp=searchProvider_dacsa

Dette er med motor og er nok anset som værende et "billigt" lærred til en "nogenlunde" kvalitet, men jeg er glad for det.
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 11:10
Prøv at skrive i Google: Elite ez-Cinema F100NWH reviews

Der er mange som er glade for lærredet, men der er også nogle som syntes det står lidt ustabilt og lærredet kan rynke lidt.

Men prøv selv at læse anmeldelser, de fleste er godt nok på Engelsk.

Hvis du ønsker et lærred du kan flytte med rundt, tror jeg ikke du går helt galt til prisen, men uden at have set lærredet selv vil jeg nok ikke forvente det helt store
Til top
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af Precious Precious skrev:

Jeg købte sådan et og har været fint tilfreds:

http://www.dustinhome.dk/product/5010092139/multibrackets-m-motorized-projection-screen-deluxe-projektionsskrm-automatisk/?intcmp=searchProvider_dacsa

Dette er med motor og er nok anset som værende et "billigt" lærred til en "nogenlunde" kvalitet, men jeg er glad for det.
OK, men jeg skal bruge et jeg kan flytte rundt, eller tak for info.
Til top
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 11:19
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

Prøv at skrive i Google: Elite ez-Cinema F100NWH reviews

Der er mange som er glade for lærredet, men der er også nogle som syntes det står lidt ustabilt og lærredet kan rynke lidt.

Men prøv selv at læse anmeldelser, de fleste er godt nok på Engelsk.

Hvis du ønsker et lærred du kan flytte med rundt, tror jeg ikke du går helt galt til prisen, men uden at have set lærredet selv vil jeg nok ikke forvente det helt store

Jeg har søgt lidt på nettet og set at folk skriver for og imod, men tænkte  at der måske var nogen her på forummet der  kendte lidt mere til Elite Screens, jeg synes nemlig ikke de ses omtalt ret meget i Danmark og blev derfor i tvivl.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu