|
Valg af Mac Pro til grafisk |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Byteman2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2013 Status: Offline Point: 150 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ved ikke med Creative Suite, men Adobe CC har faktisk 3d funktioner. I de tidligere udgaver var det en del af Extended versionen. Der findes forskellige udgaver, men denne ligger til 2970,- Det er vist en skole licens. http://www.computersalg.dk/produkt/2347824/adobe-creative-suite-6-design-standard- listen er her: http://www.computersalg.dk/pages/search.aspx?query=Adobe+Creative+Suite+6 Se evt. her angå. studie priser: http://www.isicdanmark.dk/studierabatter/adobe-creative-suite-6/ |
||
![]() |
||
prodic ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
|
Start med at undersøge hvorvidt det faktuelle krav er Adobe CS6. Såfremt det er et krav, så må du enten på brugtmarkedet efter en licens(gyldig selvfølgelig) eller se om du kan købe den igennem andre Adobe-regioner end DK/EU.
Såfremt det ikke kan lade sig gøre så må du købe Studie-versionen(8000/3år) hvori CS6-versionen også er tilgængelig sammen med Adobe CC og Adobe CC2014. Hardwaremæssigt ville jeg anbefale at gå på 512GB HDD hvis muligt. Ellers er dit forslag ganske fint. Det er ca. hvad vi anbefaler til vores 400 brugere af Adobe-pakken, hvis de ønsker nyt isenkram. :-) Og ja det er hvad jeg selv sidder med. ;-) |
||
![]() |
||
Fimpe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
|
Tak for alle svarene
![]() Der var mange gode input, Jeg må i Giganten i morgen tidlig for at sikre mig en af modellerene, desværre bliver det med 256GB da det er modellen på bud, ellers bliver springet op noget dyrt.....USB3 må hjælpe hende igennem her, indtil jeg engang finder en større SSD til hende.
|
||
LG's CineBeam HU810PW, 106" Draper Cineperm, LG C7, Elabs Tomahawk x 4, xtz edge a-2 300,Zappulse2.3 x2, Denon AVC X4700H, Optimo(DIY HT * 3) Elabs Pre,Mini-i Pro 3, Apple 4k/Shield,Sony UBP-X700
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6684 |
|
På dette link kan jeg se studenterpriserne nu: Men det virker kun efter jeg har kigget på en anden side for studerende først. ![]() Redigeret af Brixen - 26-December-2014 kl. 17:43 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Fimpe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
|
Hej Brixen,
Jeg tror det er den pris det ender med, altså de ca. 7000,- for Master Collection Kan se at der kan fåes en måneds trial på cloud udgaven, så må hun starte med den indtil vi kan komme i kontakt med skolen/Adobe for lige at høre nærmere. Syntes dog det er ret mange penge for en studie licens.... kan godt forstå mange er fristet af alternativer ![]() Fik hentet en 15 med Retina skærm fra Giganten i dag, så nu må hun igang. Igen, tak for hjælpen!
|
||
LG's CineBeam HU810PW, 106" Draper Cineperm, LG C7, Elabs Tomahawk x 4, xtz edge a-2 300,Zappulse2.3 x2, Denon AVC X4700H, Optimo(DIY HT * 3) Elabs Pre,Mini-i Pro 3, Apple 4k/Shield,Sony UBP-X700
|
||
![]() |
||
Deaster ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2006 Status: Offline Point: 150 |
|
Du kan pt. ikke skifte en SSD disk i en Macbook pro.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Et det ikke noget med, at man kan abonnere på CS-pakken, til en meget fordelagtig månedlig pris? Så har man også altid den nyeste version.
M.v.h. |
||
![]() |
||
Byteman2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2013 Status: Offline Point: 150 |
|
Jo det kan man da, men alt er jo relativt - i sidste ende ender man jo med at have betalt en del. For nye kunder er prisen 455,- pr. måned eller 270,- kr. hvis du har en tidligere version. Så når det gælder Adobe's priser vil jeg næppe kalder dem fordelagtige. |
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
|
Jeg synes, jeg så et tilbud på deres side, hvor du kunne spare 60% på hele pakken for $20 pr. md.
Det var godt nok den amerikanske side. Men ellers skal det jo ses som en investering. Du kommer jo også af med adskillige tusinder til bøger, når du læser på universitetet. Bare et eksempel. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |