|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
|
husk a200 ikke har blu-ray soport med fuld menuer ![]() Redigeret af tobiasl - 21-Juli-2010 kl. 13:08 |
||
![]() |
||
tobywan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Status: Offline Point: 406 |
![]() |
|
Her bliver den brugt 100% som mediestreamer :) Jeg vil helst have en dedikeret enhed til hver sin opgave.
|
||
Panasonic VT50 - B&W CMs2
|
||
![]() |
||
Richardski ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
|
Damn det er en jungle at finde rundt i. Jeg må jo ud fra det jeg læse tolke det således, at alle de nævnte afspillere har hver deres fordele og ingen kan alt
![]() Jeg vil jo bare have den bedste afspiller, men den syntes ikke at findes eller også er den bare svær at finde
![]() |
||
![]() |
||
Richardski ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
|
Umiddelbart virker Popcorn C-200 som det bedste valg!
|
||
![]() |
||
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
|
ja ok jeg vil bare kune pake mine film væk og gider ikke gå ned på kvalitet tab så :-D |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Jeg ville vælge PCH A200. Den streamer nærmest alle formater som man støder på. Den er lille, forholdsvis billig og kan ikke en masse som kun 1% af brugerne kommer til at bruge den til.
Skal det være lidt pænere er der også TVIX 6600. Den er min personlige favorit pga. den har et pænt design, hvorimod PCH efter min mening ligner en madkasse. Den ser billig ud efter min mening.
|
||
![]() |
||
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
|
Derfor ville jeg vælge en DUNE.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nogen andre som kan tilslutte sig denne løsning ?
|
||
![]() |
||
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
|
Se her : http://dune-hd.com/
Der er et par stykker her på recordere der har en, og de virker ret glade for deres.
Man hører ikke meget til dem ang. spørgsmål om den, og det tolker jeg som at de virker ret godt.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
eller fordig folk ikke gider have den folk spøre jo altid mest til c-200 og WD ![]() Redigeret af tobiasl - 20-Juli-2010 kl. 19:51 |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
|
Ja, ingen er 100% perfekt.
![]() Hvordan med TV optagelser? Skal den kunne afspille f.eks. .ts filer fra DVB-C/T/S med SUB og/eller TTV undertekster?
Det er de heller ikke alle glade for, men kender ikke øjeblikkets status på dine favoritter.
Mvh JørgenT
|
||
![]() |
||
Cami ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-December-2009 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
|
Du kan godt smide en enkelt hdd i A-200'eren.
A-200'eren ligner helt klart en madkasse, men man kan både få den kønnere og lydløs ved at købe alu-kabinettet (så ender prisen så godt nok lige under de 2k, men stadig det værd imo).
|
||
Mvh. Allan
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |