recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af mediastreamer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketValg af mediastreamer

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2010 kl. 17:41
Oprindeligt skrevet af tobywan tobywan skrev:

Hvad er din kilde?  Hvis du eksempelvis har en NAS til lagring af alt dit materiale kunne du spare lidt og købe en A-200. Den er næsten identisk med C-200, dog uden mulighed for montering af harddisk eller drev. Som bonus fylder den kun ca. 1/4 af C-200, som faktisk er en ret velvoksen basse :)  NASen giver dig jo så også nogle helt andre fordele, som man ikke får ved at smide harddisken direkte i enheden.

Kender ikke dine alternativer, men kører selv med en A-200 med en Synology NAS - det spiller rigtigt godt! :)   Den spiser i hvert fald alle formater jeg har forsøgt at smide efter den indtil videre.

husk a200 ikke har blu-ray soport med fuld menuerSmile

Redigeret af tobiasl - 21-Juli-2010 kl. 13:08
Til top
tobywan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Juni-2006
Point: 406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2010 kl. 17:44
Oprindeligt skrevet af tobiasl tobiasl skrev:

husk a200 ikke har blu-ray sport med fuld menuerSmile

Her bliver den brugt 100% som mediestreamer :)   Jeg vil helst have en dedikeret enhed til hver sin opgave.
Panasonic VT50 - B&W CMs2
Til top
Richardski Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-November-2007
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2010 kl. 17:59
Damn det er en jungle at finde rundt i. Jeg må jo ud fra det jeg læse tolke det således, at alle de nævnte afspillere har hver deres fordele og ingen kan alt Unhappy

Jeg vil jo bare have den bedste afspiller, men den syntes ikke at findes eller også er den bare svær at finde Confused
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2010 kl. 18:00
Umiddelbart virker Popcorn C-200 som det bedste valg!
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2010 kl. 18:27

Oprindeligt skrevet af tobiasl tobiasl skrev:

husk a200 ikke har blu-ray sport med fuld menuerSmile

Her bliver den brugt 100% som mediestreamer :)   Jeg vil helst have en dedikeret enhed til hver sin opgave.

ja ok jeg vil bare kune pake mine film væk og gider ikke gå ned på kvalitet tab så :-D
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2010 kl. 18:59
Jeg ville vælge PCH A200. Den streamer nærmest alle formater som man støder på. Den er lille, forholdsvis billig og kan ikke en masse som kun 1% af brugerne kommer til at bruge den til.

Skal det være lidt pænere er der også TVIX 6600. Den er min personlige favorit pga. den har et pænt design, hvorimod PCH efter min mening ligner en madkasse. Den ser billig ud efter min mening.
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2010 kl. 19:02
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2010 kl. 19:07
Oprindeligt skrevet af justrace justrace skrev:

Derfor ville jeg vælge en DUNE.

Nogen andre som kan tilslutte sig denne løsning ?
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2010 kl. 19:30
Se her : http://dune-hd.com/

Der er et par stykker her på recordere der har en, og de virker ret glade for deres.
Man hører ikke meget til dem ang. spørgsmål om den, og det tolker jeg som at de virker ret godt.
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2010 kl. 19:41
Oprindeligt skrevet af justrace justrace skrev:

Se her : http://dune-hd.com/

Der er et par stykker her på recordere der har en, og de virker ret glade for deres.
Man hører ikke meget til dem ang. spørgsmål om den, og det tolker jeg som at de virker ret godt.

eller fordig folk ikke gider have den folk spøre jo altid mest til c-200 og WDWink men problmer så er det da de samme som c-200 det er jo samme chipset

Redigeret af tobiasl - 20-Juli-2010 kl. 19:51
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5362
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2010 kl. 21:48
Oprindeligt skrevet af Richardski Richardski skrev:

Damn det er en jungle at finde rundt i. Jeg må jo ud fra det jeg læse tolke det således, at alle de nævnte afspillere har hver deres fordele og ingen kan alt Unhappy

Jeg vil jo bare have den bedste afspiller, men den syntes ikke at findes eller også er den bare svær at finde Confused

Ja, ingen er 100% perfekt.  Smile

Hvordan med TV optagelser? Skal den kunne afspille f.eks. .ts filer fra DVB-C/T/S med SUB og/eller TTV undertekster?
Det er de heller ikke alle glade for, men kender ikke øjeblikkets status på dine favoritter.

Mvh JørgenT
Til top
Cami Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-December-2009
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2010 kl. 07:51

Hvad er din kilde?  Hvis du eksempelvis har en NAS til lagring af alt dit materiale kunne du spare lidt og købe en A-200. Den er næsten identisk med C-200, dog uden mulighed for montering af harddisk eller drev. Som bonus fylder den kun ca. 1/4 af C-200, som faktisk er en ret velvoksen basse :)  NASen giver dig jo så også nogle helt andre fordele, som man ikke får ved at smide harddisken direkte i enheden.

Du kan godt smide en enkelt hdd i A-200'eren.

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg ville vælge PCH A200. Den streamer nærmest alle formater som man støder på. Den er lille, forholdsvis billig og kan ikke en masse som kun 1% af brugerne kommer til at bruge den til.

Skal det være lidt pænere er der også TVIX 6600. Den er min personlige favorit pga. den har et pænt design, hvorimod PCH efter min mening ligner en madkasse. Den ser billig ud efter min mening.

A-200'eren ligner helt klart en madkasse, men man kan både få den kønnere og lydløs ved at købe alu-kabinettet (så ender prisen så godt nok lige under de 2k, men stadig det værd imo).
Mvh. Allan
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu