Anima skrev:
Cami skrev:
A-200'eren ligner helt klart en madkasse, men man kan både få den kønnere og lydløs ved at købe alu-kabinettet (så ender prisen så godt nok lige under de 2k, men stadig det værd imo). |
Jeg synes nu slet ikke det aluminiumskabinet kan måle sig med ex. Tvix 6600.
Ang. det med at den er lydløs, er der nogen som har målt temperaturen? - Jeg er nemlig ikke specielt imponeret over løsningen og frygter at temperaturen er noget højere = kortere levetid for produktet. |
Jeg har ikke målt temperaturen, men jeg har haft den kørende i mange timer uden problemer, den bliver godt nok varm på siden hvor cpu-køleren er tilsluttet, men ikke værre end at jeg stadig kan holde ved den uden problemer.
Jeg har indtryk af at alu-kabinettet er en tand køligere end plastikkabinettet, som jeg syntes kunne blive utroligt varmt, men det har nok noget at gøre med at der er udluftning både for oven og for neden i alu-kabinettet, hvor der kun er for neden i plastik-kabinettet (Også derfor der bliver foreslået mange steder at man enten sætter plastikkabinettet op på større fødder eller simpelthen borer huller lige over blæseren).