|
Valg af modtager |
Besvar |
Forfatter | |
buenso80
Bruger Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 200 |
Emne: Valg af modtager Sendt: 07-Marts-2010 kl. 20:33 |
< ="-" ="text/; =utf-8">< name="ProgId" ="Word.">< name="Generator" ="Microsoft Word 12">< name="Originator" ="Microsoft Word 12">
Jeg kan ligesågodt sige med det samme, at min viden om sattelit modtagelse er meget ringe. Vi har p.t. kabel tv, men flytter snart i hus hvor der kun er tagantenne. Jeg vil gerne kunne se både tv3, tv3+ samt kanal 4 og 5. Er det muligt at få en modtager med kortlæser og antenne indgang til både viasat og boxer, eller hedder det viasat og canal digital og en skål med 2 hoveder?? hvilken modtager skal jeg vælge? Har hørt godt om dreambox men at det skulle give hovedpine at sætte dem op softwaremæssigt. Er det rigtigt? |
|
confused
Guld medlem Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Sendt: 08-Marts-2010 kl. 09:32 |
Som du kan se, har jeg en Dreambox, og ja, den kan være kryptisk at sætte op. Man skal ihvertfald rode lidt med den, og have lidt teknisk snilde for det.
Til gengæld kan du ikke få én box til både Viasat og Canal digital, som bare kører. De 2 leverandører "spærrer" boksene for hinanden.
Hvis valget skal stå mellem Canal digital og Boxer, skal du måske tage stilling til om du ønsker HD kanaler, da Canal Digital her er langt fremme. Boxer kommer næppe med ret mange HD kanaler, da der ikke er "plads" til dem i det jordbaserede sendenet.
Jeg skal lige huske at sige, at med mindre du bruger Viasat's egne boxe, vil det ikke være muligt at modtage deres HD kanaler.
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |