|
Valg af multiroom løsning |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
sd2100
Super bruger Oprettet: 17-Oktober-2008 Status: Offline Point: 306 |
Funktioner
Tak(0)
|
Heos understøtter også bluetooth i de seneste modeller.
|
|
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 970 |
Funktioner
Tak(0)
|
Må bare konstatere at Sonos efterhånden virkelig skal til at oppe sig.
Der er så mange punkter de halter bag efter de andre. |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Funktioner
Tak(0)
|
ChromeCast Audio har multirum og det virker glimrende.
|
|
KasperRR
Ny bruger Oprettet: 03-August-2016 Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja har godt set at HEOS også understøtter Bluetooth. Dog ikke playbar.
😃 |
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Syntes nu ikke der mange punkter hvor Sonos halter efter. Istedet for at bruge alle mulige forskellige app, er alt samlet i deres egen app, det er et plus for mig når man nu har 3 forskellige musik tjenester. Så kan man søge på tværs af alle, uden at skulle springe fra app til app. De har klippestabilt hardware og software, opdatere "gammelt" hardware med de nye funktioner. Jeg vil sige at deres Playbar må være det svageste led, med manglende understøttelse af hdmi og forskellige protokoller. Hele 24 bit debatten syntes jeg er flueknepperi, men der er jo nogle som mener de kan høre forskellen, så fred være med det. Jeg hælder nu mere til at masterne af album/sange har mere at sige. Og ideen med at tilslutte Bluetooth/Chromecast til et streaming anlæg, som må siges at understøtte alt hvad der værd at komme efter, ikke giver mening. Og stream fra youtube med dens dårlige lydkvalitet er ikke noget jeg kan forstå er et ønske. Men jeg kan godt se at folk som er for nærige til at betale for musik tjenester, nok ikke falder ind under kategorien Sonos købere. De vil have mulighed for at streame deres gratis konto til det isenkræm som understøtter det. Men ellers er det bare at smide et Bluetooth eller en Chromecast i røven af en af de enheder som understøtter Line in. Men mit indlæg er jo nok farvet af at jeg er en super tilfreds Sonos bruger. Har købt en Heos 1 med Gopack, og den har på ingen måde overbevist mig om at Sonos ikke stadigvæk er det rigtige for mig. |
|
KasperRR
Funktioner
Tak(0)
|
Angående youtube så er der da ikke noget mere lækkert end, at sidde i lænestolen med ipaden og se en musik video eller to. Og høre alle de gamle klassikere. Jovist lyden ikke er med, men jeg vil nu gerne have den mulighed. SONOS og HEOS og alle de andre er smarte systemer, men når de ikke understøtter det man gerne vil bruge af tjeneste går ideen lidt af det. Redigeret af KasperRR - 20-August-2016 kl. 21:29 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19517 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det skriger da på en AirPlay løsning.
Har selv haft det med en Apple tv i flere år og fik for nyligt den "opgraderet" da jeg fik ny receiver med AirPlay indbygget. Klaus |
|
KasperRR
Funktioner
Tak(0)
|
Ja noget lignede måske. Dog ikke lige AirPlay da jeg også har andre produkter end Apple. Men godt bud
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |