|
Valg af: NAS og medie afspiller. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
hw1270 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor kan NUC købes?
|
|
![]() |
|
Munkieftw ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Februar-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 217 |
Jeg bruger sådan en : http://www.av-cables.dk/hdmi-splitter/hdmi-high-speed-aktiv-forstaerker-splitter-1-til-4-5571.html Har sat den til, og den har aldrig lavet bøvl. :-)
|
|
Samsung - UE65ES8005U - Benq W1070 - Pioneer VSX-827-K - Synology DS1815+ - iPhone 6S - Philips Hue - Nvidia Shield TV
|
|
![]() |
|
Munkieftw ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Februar-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 217 |
Proshop, komplett og Dustin. Jeg købte min her - http://www.dustinhome.dk/product/5010753380/intel-nuc-i3-4010u-haswell-mini-hdmi-dp-lan-barebone/ (DET ER UDEN RAM OG M-SATA SDD)
|
|
Samsung - UE65ES8005U - Benq W1070 - Pioneer VSX-827-K - Synology DS1815+ - iPhone 6S - Philips Hue - Nvidia Shield TV
|
|
![]() |
|
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
jeg har tidligere brugt en Windows HTPC med XBMC og det har fungeret fantastisk med en mini-tastatur/mus
jeg har nu købt en Popcorn Hour A-410 som skal sammenarbejde med min DS411 NAS ... Netflix bruger jeg via mit TV (hvis ellers jeg havde abb). Redigeret af Juleulven - 07-Maj-2014 kl. 19:46 |
|
![]() |
|
blindbaek ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
Jeg overvejer kraftigt at skifte min DS213+ ud med en DS214play, da jeg har en del film jeg ikke kan afspille via min Chromecast. Så er lidt spændt på, hvilke licensproblemer du henviser til? Hvilke lyd codecs kan ikke afspilles?
|
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
NAS og et Samsung TV med SmartHub - har købt et F9005 og det har afløst mit MacMini Plex setup. Nu bruger jeg Samsung TV med Plex til film og Netflix, HBO Nordic app = super performance og enkelt at styre det hele med den orginale TV remote
|
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Jeg bruger en qnap 670pro som har xbmc installeret og hdmi ud. Det fungerer rigtig godt.
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
Jeg bruger 1 stk 4 bay nas, og en Boxee Box som afspiller,
Boxee Boxen æder alt, og det spiller bare ![]() |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |