recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af NAS til musikstreaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketValg af NAS til musikstreaming

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mooens Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af NAS til musikstreaming
    Sendt: 02-Januar-2009 kl. 13:52

Erfaring søges!

Jeg har i øjeblikket en QNAP TS-201 som jeg kun bruger til at streame musik til min Squeebox Classic og Squeezebox Boom (en julegave).

Jeg ønsker at opgradere min NAS boks til en kraftigere boks. Jeg har kigget på en TS-219, men inden jeg farer ud og investerer, vil jeg lige høre om der er nogle med mere erfaring en jeg, og jeg evt. skulle vælge en Readynas eller Synology i stedet for.

Som sagt skal den kun anvendes til streaming af musik, samt lidt download.

Jeg har hidtil været tilfreds med min TS-201, synes dog at der er en del plugins jeg har problemer med at få til at virke. Dog ikke noget der gør at jeg ikke vil holde mig til QNAP.

NAS’en skal selvfølgelig helst ikke være en strømsluger, og må gerne være forholdsvis lydløs.

Så hvis I er nogle derude som kan bidrage med nogle gode indpus, så er ser jeg frem til at høre fra Jer.

Redigeret af mooens - 02-Januar-2009 kl. 13:52
Mvh.

Mogens

Denon AVR-2105. Denon DVD 1920. Sony KDL40W5500. Squeezebox Classic. Squeezebox Boom. Squeezebox Radio. Apple-TV. QNAP TS-209II. Logitech Harmony 525. Samsung 3126. WD TV Live
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu