|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Don Møller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
![]() Sendt: 16-April-2007 kl. 10:28 |
Jeg står og skal ha en ny bærbar pc, og har kig på nogle stykker! For mig er design og ydeevne vigtigt, jeg har derfor kig på følgende forhandlere: Zepto, Dell og Zeitech. Er der nogen der har erfaring med pc'er fra disse forhandlere og disse forhandleren generalt? Eller måske et forslag til en anden bærbar pc..? |
|
![]() |
|
Thomas1974 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2006 Sted: Belgien Status: Offline Point: 143 |
![]() |
Kan anbefale IBM, det er kram, men de er lidt dyrere.
|
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
![]() |
Jeg synes du skal kigge på en Znote 6214W
Du skriver ikke ret meget om hvad du skal bruge den til, hvad er dine krav ift. skærmopløsning, grafikkort, støj, vægt osv.? |
|
![]() |
|
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 797 |
![]() |
Der bliver nu og da lavet tests af bærbare i PCWorld, måske værd at tjekke.
|
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
|
gah1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Hvis det kun er til internet samt diverse kontor programmer så er der et billigt tilbud her. 3.500,- kr. ! http://borsen.dk/livsstil/nyhed/107625/
|
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
MSI kunne også være en mulighed - de laver nogle gode bærbare til konkurrencedygtige priser. |
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
Jeg synes du mangler at fortælle lidt mere om hvad du skal bruge den til. Ydeevne : er det fordi du skal spille på den ? Skal den være let -> hvor bærbar skal den være ? Hvilket prisleje taler vi om ?
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
En "LENOVO" er en fin og robust maskine. Det er de TIDLIGERE IBM maskiner, da IBM ikke laver laptops mere :-) Det er kvalitet som er kendt for sit sorte robuste look, og lang batteri levetid (6timer+ med optimal spare setup, som er LIDT skrabet) Så lenovo er bare sagen.. check www.laptops.dk de har også ældre IBM laptops med IBM logo på. Redigeret af pendec - 17-April-2007 kl. 00:01 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |