|
Valg af ny reciever |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19852 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man kigger efter maksimalt strømforbrug. Harman Kardon laver traditionelt kraftige receivere med solide udgangstrin. Hvorfor vil du skifte forstærker?
Klaus |
|
![]() |
|
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
Jeg har en yamaha a1010, som driver et surroundsæt med et par Audiovector M3 som fronter. Det kan i hvert fald spille højere end jeg har lyst til at høre (og det er ikke fordi lyden er dårlig :))
Jeg er rigtig glad for min reciever. |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Jeg fandt det forskellige steder hvor den var til salg, men skulle lede lidt før jeg fandt frem til det.
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
festaben ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 199 |
#Klaus: Jeg vil gerne have en reciever med HDMI ind/udgange samt Airplay mm. Den jeg har spiller egentlig udemærket, men vil gerne have de nye funktionaliteter. Jeg ved ikke hvor stor udvikling der har været siden jeg købte min AVR 4000 i sin tid, men tænker at recieverne nok ikke er blevet ringere.
#Dumb: Godt at høre. #slumbert: Ok, kunne godt være der var en speciel side eller noget. Jeg har ikke umiddelbart kunne finde noget på yamaha, men fandt på min avr 4000 (den siger 580w ifølge http://reviews.cnet.com/av-receivers/harman-kardon-avr-4000/4507-6466_7-35293624.html så der er da et spring ned til 490w). |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
du kan læse det på bagsiden af receiveren. Jeg er imponeret over at den generelt får så gode anmeldelser, men derfor er det jo ikke sikkert den falder i din smag. Hvis du på et tidspunkt overvejer at anskaffe en aktiv subwoofer kommer det til at betyde mindre hvor strømstærk den er.
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
festaben ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 199 |
OK, så man kan godt regne med at de 490w vil være en reel nedgang ift min nuværende forstærker eller har tingene ændret sifg ift hvad man kan få ud af recieverne ift strøm forbrug?
|
|
![]() |
|
Har lige kigget billeder af både rx 1020, 2020 og 3020 og der står 490w bag på dem alle, giver det mening????
|
|
![]() |
|
jvks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 248 |
Sub udgang er det lig "Trigger out" ?
|
|
Samsung 55" UE F8005, Yamaha A1020,SamsungSMT-H3106, B&W MT-20.PS3 og Panasonic DMR730
|
|
![]() |
|
Tror sub ugang er under "pre-out" subwoofer 1 & 2, hvis det er en aktiv subwoofer. Trigger er vel 12v trigger?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Pre-out er som regel afmærket med en lys baggrund. Her ligger sub-udgangene i dette felt
|
|
![]() |
|
det er jeg ikke lige i stand til at give et fornuftigt svar på. |
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
Du kan bi-ampe dine fronter med bagkanalerne hvis du kun kører 5.1. Det giver nok lidt ekstra.
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |