|
Valg af ny reciever |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |
festaben ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok. Noget du bruger meget?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19852 |
Ja, hver gang jeg er i køkkenet og laver mad.
Jeg bruger en Beo4 fjernbetjening sammen med en Lintronic boks, til at styre min forstærker med. Så jeg har fuld råderet over alle de kommandoer der findes til forstærkeren. Jeg har trukket kabler gennem væggen og sat et sæt DLS R50 op. Klaus |
|
![]() |
|
festaben ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 199 |
Ok. Savner du muligheden for endnu flere zoner?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19852 |
Nej, mit hus på 120 m2 i to etager begrænser kraftigt, hvor mange andre steder jeg har brug for musik - og fysisk er det lidt svært at få trukket kabler. Her ved computeren har jeg eget anlæg, i garagen er der også et anlæg.
Så er der kun badeværelse, soveværelse og børneværelse tilbage. Klaus |
|
![]() |
|
OK. Var ved at tænke i at det kunne være lækkert at have lyd i soveværelset eller badeværlset også, men måske lidt overkill, når man tager i betragtning af hvor ofte det egentlig er at man ville bruge det. Ud over muligheden for de extra zoner tror jeg faktisk at 1020 recieveren dækker mine behov som det ser ud nu...
|
|
![]() |
|
Soveværelset hjemme hos os er "elektronikfri zone" (næsten - iPads er tilladt) og badeværelset er lige op og ned af min computer, så der er ikke mangel på musik :-)
Klaus |
|
![]() |
|
RangerJoe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2004 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 145 |
Husk at Yamaha lige har frigivet deres 1030 (afløseren for 1020)
|
|
![]() |
|
Kan nu umiddelbart ikke se den store forskel på 1020 og 1030.
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
men 1020 ryger nok snart på tilbud
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
den er nede omkring 6500, så tror ikke den bliver ret meget billigere end det
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
næh, det er en ok pris.
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
jvks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 248 |
Cinemagic tager nu 6161 kr
|
|
Samsung 55" UE F8005, Yamaha A1020,SamsungSMT-H3106, B&W MT-20.PS3 og Panasonic DMR730
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |