|
Valg af ny reciever |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | |
festaben ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så bliver det jo nærmest ikke billigere!
|
|
![]() |
|
RangerJoe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2004 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 145 |
Ja der hoppede også lige en 1020 ned i min indkøbsvogn....
![]() |
|
![]() |
|
festaben ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 199 |
Lyder også som et nice setup. Jeg ved ikke hvordan Jamo er nu, men de højttalere jeg havde før dali fazon serien var Jamo og det var kanon til prisen.
|
|
![]() |
|
RangerJoe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2004 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 145 |
Jeg har heller ikke selv hørt dem (d600), men flere testsites falder i svimer over dem:
Jeg fundet dem "billigt" i UK men desværre vil de ikke sende til DK i følge deres hjemmeside.... Krydser fingre for at de kan lave en undtagelse... ![]() Nogle herinde som har et komplet Jamo D600 setup? Eller et Teufel System 5 Select 2? /Hans
|
|
![]() |
|
Sorry we are unable to make exceptions ans ship overseas.
Kind Regards, Audio Visual Online ![]() Nogle som kender forhandlere der vil sende til DK, som kan sælge Jamo til god pris? AV-connection ligger 10K over hvad jeg kunne købe sættet for i UK....
|
|
![]() |
|
Har du kigget i tyskland?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Prøv krishav.co.uk |
|
![]() |
|
krishav: There is no product that matches the search criteria.
De forhanlder nok slet ikke Jamo Alle pris søgemaskiner i DE opgiver ca samme pris som i DK... ;( Og det er ikke forbi at det vrimler med folk som sælger brugt.
|
|
![]() |
|
Frankieboy1980 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2012 Sted: Kolding Status: Offline Point: 48 |
http://www.hometheater.com/content/yamaha-rx-a1020-av-receiver
Test af den Yamaha trådstarter nævner, læg mærke til test resultaterne hvor svag den er. Den mister over 50% af den effekt den har i 2 kanaler allerede ved 5 kanaler i drift og lidt værre ved 7. Det er for svagt af Yamaha som ellers er en super god receiver, har selv haft en RX-V1900 og er lige skiftet til Onkyo TX-NR818 og har ikke fortrudt. Jeg ville vælge den Denon du nævner istedet for hvis det SKAL være en af de 2.
|
|
![]() |
|
Kan sagtens se at den mister kraft, men det gør de fleste af dem jeg kender til på nær HK (som plejer at opgive i 8ohm med alle kanaler i drift samtidig). Men at den skulle være for svag tvivler jeg på....det er netop den "power" der bliver nævnt ved denne i de test jeg har læst (også når den er sammenlignet med denon 3313 og onkyo 818: http://www.lydogbilde.no/test/yamaha-rx-a1020).
|
|
![]() |
|
Frankieboy1980 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2012 Sted: Kolding Status: Offline Point: 48 |
Ja men de andre mister ikke så vandvittigt meget kraft, der er Yamaha blandt de slemmeste. Jeg kan høre meget tydelig forskel fra yamaha til onkyo når det gælder bas. Men yamaha er skam ret god på næsten alle andre områder.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |