recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af ny reciever
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af ny reciever

Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
festaben Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Juni-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér festaben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2013 kl. 21:53
Så bliver det jo nærmest ikke billigere!
Til top
RangerJoe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Maj-2004
Sted: Nordjylland
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RangerJoe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2013 kl. 23:09
Ja der hoppede også lige en 1020 ned i min indkøbsvogn.... Nu mangler jeg bare at finde et højttaler sæt, ala Teufel System 5 select 2 eller måske et jamo d500 / d600 (d600 står højt på ønskesedlen, men er måske lidt overkill)

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér festaben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 09:50
Lyder også som et nice setup. Jeg ved ikke hvordan Jamo er nu, men de højttalere jeg havde før dali fazon serien var Jamo og det var kanon til prisen.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RangerJoe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 09:57
Jeg har heller ikke selv hørt dem (d600), men flere testsites falder i svimer over dem:

Jeg fundet dem "billigt" i UK men desværre vil de ikke sende til DK i følge deres hjemmeside.... Krydser fingre for at de kan lave en undtagelse... Ouch

Nogle herinde som har et komplet Jamo D600 setup?
Eller et Teufel System 5 Select 2?

/Hans
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RangerJoe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 10:53
Sorry we are unable to make exceptions ans ship overseas.

Kind Regards,

Audio Visual Online

Broken Heart

Nogle som kender forhandlere der vil sende til DK, som kan sælge Jamo til god pris? AV-connection ligger 10K over hvad jeg kunne købe sættet for i UK....

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér festaben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 10:57
Har du kigget i tyskland?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 11:02
Oprindeligt skrevet af RangerJoe RangerJoe skrev:

<span style="color: rgb34, 34, 34; font-family: arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: normal;">Sorry we are unable to make exceptions ans ship overseas.</span><br style="color: rgb34, 34, 34; font-family: arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: normal;"><br style="color: rgb34, 34, 34; font-family: arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: normal;"><span style="color: rgb34, 34, 34; font-family: arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: normal;">Kind Regards,</span><br style="color: rgb34, 34, 34; font-family: arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: normal;"><br style="color: rgb34, 34, 34; font-family: arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: normal;"><span style="color: rgb34, 34, 34; font-family: arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: normal;">Audio Visual Online</span>

Broken Heart

Nogle som kender forhandlere der vil sende til DK, som kan sælge Jamo til god pris? AV-connection ligger 10K over hvad jeg kunne købe sættet for i UK....
<br style="color: rgb34, 34, 34; font-family: arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: normal;">

Prøv krishav.co.uk
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RangerJoe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 11:05
krishav: There is no product that matches the search criteria.
De forhanlder nok slet ikke Jamo

Alle pris søgemaskiner i DE opgiver ca samme pris som i DK... ;(

Og det er ikke forbi at det vrimler med folk som sælger brugt.
Til top
Frankieboy1980 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Maj-2012
Sted: Kolding
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frankieboy1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 22:05
http://www.hometheater.com/content/yamaha-rx-a1020-av-receiver
Test af den Yamaha trådstarter nævner, læg mærke til test resultaterne hvor svag den er. Den mister over 50% af den effekt den har i 2 kanaler allerede ved 5 kanaler i drift og lidt værre ved 7. Det er for svagt af Yamaha som ellers er en super god receiver, har selv haft en RX-V1900 og er lige skiftet til Onkyo TX-NR818 og har ikke fortrudt.
Jeg ville vælge den Denon du nævner istedet for hvis det SKAL være en af de 2.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér festaben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 22:15
Kan sagtens se at den mister kraft, men det gør de fleste af dem jeg kender til på nær HK (som plejer at opgive i 8ohm med alle kanaler i drift samtidig). Men at den skulle være for svag tvivler jeg på....det er netop den "power" der bliver nævnt ved denne i de test jeg har læst (også når den er sammenlignet med denon 3313 og onkyo 818: http://www.lydogbilde.no/test/yamaha-rx-a1020). 
Til top
Frankieboy1980 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Maj-2012
Sted: Kolding
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frankieboy1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 22:27
Ja men de andre mister ikke så vandvittigt meget kraft, der er Yamaha blandt de slemmeste. Jeg kan høre meget tydelig forskel fra yamaha til onkyo når det gælder bas. Men yamaha er skam ret god på næsten alle andre områder.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 456

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu