|
Valg af ny Surround Receiver |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | |||||||
Keyvan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 225 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||
helljohn:
Jeg har fundet et par links du kan læse i, nu ikke fordi jeg har læst dem grundig jeg har bare kigget dem igennem meget hurtigt. den grundige læsning bliver pålagt dig, værsgo og god fornøjelse. Jeg fandt ellers et par link til din sunfire, udover effektiviteten ved den som nogle er ret begejstret for var der også nogle andre bemærkninger, men jeg vil lade det blive hvor det er, for jeg var ikke ude efter din Sunfire, da jeg stillede mit spørgsmål. Du kan roligt læse om brumme lyde fra nogle af de amerikanske mærker hvis du klikker på ovenstående links. God nat herfra og held og lykke til søgende.
Redigeret af Keyvan - 28-Februar-2013 kl. 23:39 |
|||||||
![]() |
|||||||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
||||||
rotel er engelsk
![]() |
|||||||
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|||||||
![]() |
|||||||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
||||||
Audio Refinement er fransk
|
|||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
||||||
Jeg har haft alt hjemme hos mig selv, og alt er prøvet på mit eget set up, og noget i flere uger, bla. Rotel, Marantz og Sunfire.
Og som nævnt så er mine højttalere alt andet end nemme at drive for forstærkeren, og derfor gik Rotel med digitalforstærkere også ned ved lettere forhøjet lydstyrke. |
|||||||
![]() |
|||||||
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
||||||
Men nogle går måske og tror at jeg lyver??
Med hvilken baggrund skulle jeg det??
Jeg har haft en SR-14 i tidernes morgen fra Marantz, jeg har haft mulighed for at købe lige nøjagtig det hvad jeg synes bedst om, og hvad der lød bedst på mine højttalere. Sunfire sættet fik jeg tilbudt som demo til kun 35000 kr. imod 75000 kr., samme pris som Rotel og Marantz sættet. Men alle inklusive mig selv, der har hørt sættene op mod Onkyo TX_NR 906 var sådan set ikke det mindste i tvivl. Onkyo'en havde mest råstyrke og finesse i klangen. Så fred være med jer, men lyver er ikke noget jeg praktiserer. |
|||||||
![]() |
|||||||
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
||||||
Ja, jeg har også fået en "orn'lig syg morgengriner" af at læse Onkyo-fanboy'ens indlæg...... keyvan, et venligt ment råd; prøv et træde eet skridt tilbage, og se tilbage på din retorik i denne tråd.....synes du selv at den er imødekommende ? MVH
|
|||||||
![]() |
|||||||
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
Keyvan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 225 |
||||||
helljohn:
De første 4 links omhandler Mark Levinson, link nummer 5 og 6 omhandler produkter fra Krell og jeg mener den sidste omhandler Canadiske Bryston. (Ja ja jeg ved godt Canada er ikke en del af USA endnu, men anyway) Redigeret af Keyvan - 01-Marts-2013 kl. 10:04 |
|||||||
![]() |
|||||||
||||||
Undskyld mig; men er dette ikke at forplumre denne tråd fuldstændig - prøv at se trådens overskrift.... Hvis det er dig SÅ magtpåliggende at diskutere dette - som end ikke Helljohn, som du adresserer til, synes synderlig interesseret i at deltage i (?) - hvorfor opretter du ikke en seperat tråd til denne diskussion ? MVH
|
|||||||
![]() |
|||||||
||||||
JesA: Jeg har bedt ham engang om at vi skulle fortsatte med private beskeder istedet for afspore denne tråd. Det kan godt være jeg har formuleret mig lidt uheldig men jeg tror han forstod hvad det var jeg mente. Læs det sidste linie fra mit indlæg på side 4 som jeg har citeret ovenpå Ja du kan godt have ret i at jeg måske ikke været ret meget imødekommende.
|
|||||||
![]() |
|||||||
||||||
Jeg tror at lige meget hvilken Surround receiver du vælger ( indenfor "forsvarlige økonomiske rammer"), at du med din preferance for at spille højt, vil komme til kort, også med en Yamaha 3010'er.. Jeg var i dit sted for et par år siden, og havde bla. Yamaha 3900 og Top-models Denon'en ( kan ikke huske modelnavnet), og måtte blot konstatere at begge - i den grad - kom til kort overfor min gamle Nakamichi effekt ( PA7 mkII) Jeg kører selv med SS-receiver alene som dekoder/forforstærker og som forstærker til baghøjtalerne - effektforstærkeren driver fronterne Iøvrigt må jeg tilslutte mig dem som ikke har hørt Onkyo - men som heller ikke kunne drømme om at købe een sådan; har læst om alt for mange brugeroplevelser omkring dårlig SW-/som hardware fejl på disse. Og hvor det i min optik mere virker som om at de/Onkyo "kyler" al den nyeste teknik i deres maskiner ASAP, uden at de reelt implementere dem korrekt.....som en Forhandler i een af de større Københavnske radioforretninger engang fortalte mig; om du vil have al "gejlet" så køber du en Onkyo, om du vil have "hifi" køber du en Yamaha eller Anthem receiver... MVH
|
|||||||
![]() |
|||||||
||||||
Nu lukker jeg den herfra,jeg har ingen interesse i om nogle mærker fra Usa brummer,som jeg har prøvet at få dig til at indse.
|
|||||||
|
|||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |