|
Valg af ny Surround Receiver |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Forfatter | |
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
JesA:
Jeg har bedt ham engang om at vi skulle fortsatte med private beskeder istedet for afspore denne tråd. Det kan godt være jeg har formuleret mig lidt uheldig men jeg tror han forstod hvad det var jeg mente. Læs det sidste linie fra mit indlæg på side 4 som jeg har citeret ovenpå Ja du kan godt have ret i at jeg måske ikke været ret meget imødekommende. [/QUOTE]
keyvan; fair nok. Altid respekt overfor een som kan se/anerkende om man har været lidt "uheldig". ![]() MVH
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
![]() |
|
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
Jeg kan se Kampus, at du køber ekstra remote..........
Den medfølger en ordentlig reciever som Onkyo. Det er tidligere nævnt under betjening at det virker bare superb til alt fjernbetjent i stuen, og der kunne andre lære noget, eller nærmere meget.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |