recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af nye in-ears
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af nye in-ears

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thomas46 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Februar-2018
Sted: Nørrebro
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas46 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af nye in-ears
    Sendt: 07-Juni-2019 kl. 00:43
Hey
Jeg ejer et par sony wh-1000xm3 som jeg er vildt glad for, men de er ved at være lidt for varme at ha på udenfor.
Så jeg tænker et par in ears til omkring de 1000kr er der nogen af jer der har lidt anbefalinger. De sidste jeg havde var et par jaybird x2 men synes de var ret tamme.

Til top
meyhoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér meyhoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2019 kl. 14:17
Med "snor"
Jeg sværger til Sennheiser, har dem både på arbejdet og derhjemme, god bas og lukker tastaturhelvedeslyden ude på kontoret, ingen problem at finde gode til under 1000 kr.

Uden "snor"
Jeg har lige købt Jabra Elite 65t (synes at Momentum er en anelse for dyre), er ikke tilfreds med bassen i dem, og udelukkelse af omgivningslyden er heller ikke at prale af.

Desuden rækker 1000 kr nok ikke til kvalitet ved trådløs.

Jan
Meyhoff

Sony KD-55X8505
Sony RHT-G900
Sony PS3/PS4/PSVITA
Surface Pro 7+ i7 256GB
Apple iPhone Xr
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2019 kl. 16:02
Jeg har selv købt Sennheiser Momentum True Wireless for nyligt. De lyder rigtig godt.

Konsensus rundt omkring på netted synes at være, at det er de eneste der ikke går på kompromis med lyden i forhold til in-ears med ledning. Jeg prøvede først et par Beyerdynamic Byron BTA (1000-1500,-), som selvfølgelig ikke er HELT trådløse, men de var simpelthen ikke gode nok, og så var de lidt besværlige.

Før jagten på trådløshed havde jeg nogle Sennheiser in-ears der har kostet, vist nok, lidt over 300 kroner for et sæt i 10-15 år. Jeg nåede vist at slide to par op i den periode. Selv med jack-stik-converteren på iPhone lød disse altså bedre end ovennævnte Beyerdynamic.

Det koster altså at få god lyd når det skal være trådløs.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2019 kl. 20:33
med kabel kan jeg kun anbefale at gå den her vej https://www.4sound.dk/studie/hovedtelefoner#Type=in-ear
uden kabel. Well den er virkelig svær. Der er så ufattelig mange forskellige, men hvis du virkelig ikke mener jaybird x2 er gode så er 1000,- nok generelt alt for lidt.
men jaybird tarah pro skulle faktisk være særdeles fine.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu