|
Valg af nyt TV |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
JacobHN ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke meget i hvert fald :)
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
du kan udmærket købe et Samsung UE40ES5505 LED-TVhar deres d5005 model i 32 tommer og det viser et rigtig fint billede
men husk og indstille det, ellers ligner det l.. som alle andre tv i butiksmode
ja klart mit pio viser et bedre billede, men tror nu ikke dine krav til billedekvalitet er så stor men et samsung viser alså et udmærket billede, men husk og sidde lige for på et lcd. led er stadig et lcd tv |
|
![]() |
|
JacobHN ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
Min sofa kommer også til at stå lige foran fjernsynet, så det skal jeg nok.
Ved du om det er muligt at tilkoble harddiske direkte til fjernsynet, og så se film på den måde?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |