|
valg af Pana VT60 og prisudvikling |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
anderskj1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Marts-2013 kl. 23:25 |
Hej
Det er ved at være tid til at erstatte mit Pana PV60 (godkendelse givet af den bedre halvdel grundet aldrende udseende!). Omkring billedekvaliteten kan hun ikke overbevises. Men det er nu også svært når hverdags tv på yousee stadig ser bedre ud end flertallet af nyere LCD'er. Jeg har overbevist mig om at et Pana VT60 må være det perfekt valg. 1) Billede er indiskutabelt 2) Rentention kan jeg leve med og 3) med twin-tuner kan jeg endligt smide den skod yousee boks på porten og kun miste "ægte" start-forfra. Prisen på 18999 er dog for voldsom ift. indledende interne budgetforhandlinger. Jeg kan se at VT50 startede i samme pris i 2012 og nu ligger på ca. 12500. Er der nogen som kan huske ca. prisudviklingen hen over året? Er det først de sidste måneder den er faldet? Smerte grænsen er ca. 14-15K - kunne det være på den anden side at sommerferien allerede? Mvh Anders |
|
![]() |
|
ubeslutsom ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2012 Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg gav 15000 for et 50" VT50 i september. Købt i et Panasonic Center.
|
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Jeg gav 14745 for 50" VT50 i slutningen af august i Elgiganten
Tror nogenlunde det samme sker i år, og er nok er cyklussen for prisudvikling på tv. |
|
![]() |
|
anderskj1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
Mange tak for svarene
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |