|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
![]() Sendt: 07-September-2010 kl. 00:30 |
Ja, så har jeg koget det ned til at jeg nok er rimelig tændt på en Popcorn Hour, istedet for mit nuværende setup med en ekstern harddisk tilsluttet en Ps3.
Dog har jeg problemer med at finde ud af hvilken en af modellerne jeg skal vælge. Brugt A-100? Brugt A-110? A-200? Hvad vil I forslå og gerne hvorfor? På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
jeg ville personligt gå efter en c-200 fordi jeg ikke kan lide blæseren i en a-200, men kan man leve med den må det blive a-200.. hvorfor vælge gamle modeller når der er nye?.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Pittens ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
![]() |
Jeg vil sigte efter A-200. Blæseren er ikke slem, men kan da høres. Bliver det rigtigt æv, så køb et blæserfrit kabinet til den, det koster små 50 euro sidst jeg kiggede.
Du kan desuden smide en HD i A-200, hvis du vil være fri for PS3en.
C-200 er dog også super lækker, men også 1000kr dyrer. Den afspiller ikke streams bedre en A-200, men har fuld BD menu og mulighed for BD drev.
Jeg købte min a-200 her: www.amazon.de (forhandleren var ATELCO), jeg havde den efter 2 dage. Jeg havde første bestilt den i DK, men der er ingen der kunne levere eller fortælle hvornår den kunne og efter 2 uger opgav jeg at få den i DK og købte den i tyskland.
|
|
![]() |
|
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
![]() |
Fordi man er nærig? :D Men tak for dit input
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for din kommentar, det kastede noget lys over det. Jeg tror sgu ikke jeg har behov for C-200. Mht. Blue-Ray drev og de ting, der har jeg jo min Ps3. Det som PCH skal bruges til, er primært afspilning af det film og musik jeg har liggende på computeren. Er det hvilken som helst harddisk man kan smide i den? Regner med noget på 1TB, så man ikke skal bekymre sig om plads lige til at starte på ihvertfald.
|
|
![]() |
|
Pittens ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
![]() |
Som udgangspunkt kan alle bruges, men der er nogle der har bedre erfaringer med nogle diske end andre. Personligt smider jeg ikke en disk i, meningen for mig er at benytte NAS 100%.
Tjek her: http://www.networkedmediatank.com/wiki/index.php/A-200_Compatibility_Lists#3.5.22_SATA_disks
Der er desuden andet hardware også.
|
|
![]() |
|
![]() |
Lækkert at have sådan en liste. Tak for det :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |