|
Valg af receiver med 2 zoner og DAB/netradio |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
dmcn
Junior bruger Oprettet: 09-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jep.
... Hvordan gør jeg lige det i praksis med en tilfældig stereo-forstærker? :)
|
||
Der findes 10 slags mennesker - dem, der forstår binær, og dem, der ikke gør.
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Startede med iPad 4, den tidligere installerede app kunne åbne, men lukkede straks ned igen..... Slettede og geninstallerede, kan nu åbne men finder ikke X4000 på net (kablet). Ikke engang ved manuel indtast af IP adresse, måske fordi der kræves statisk IP på forstærker ifølge app. Opgav iPad og prøvede med Acer og Samsung tablets med de gamle app installationer (som måske er opdateret i de forløbne år) - X4000 findes ikke, ej heller ved manuel indtast IP adresse (dynamisk) - måske som ovenfor. Det har jo virket for år tilbage, men X4000 er helt sikkert firmware opdateret (ikke så længe siden), og der er muligvis også skiftet Yousee kabelmodem/router siden sidste forsøg for år tilbage. Og da folks tilbagemeldinger på app store bestemt ikke er blevet bedre, vil jeg ikke bruge mere krudt på det. Kunne se der var en app til DKK 45,- under iPad, ved ikke om den er bedre/brugbar?? |
||
Mvh. JørgenT
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Oplever en gang i mellem at min Marantz ikke er “kontaktbar” med apps.
Det er ikke app der fejler noget, for genstart af receiveren afhjælper problemet.
Receiver kan man også sende kommandoer til via pc (bruger hyperterminal til test), her kommer der ingen svar, når apps ikke virker. Klaus
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De gær du slet ikke med en tilfældig stereo forstærker, idet de fleste stereoforstærkere ikke kan køre flere zoner, eller har indbygget netradio. En surroundreceiver er i mine øjne den bedste løsning her..... Klaus
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |