|
Valg af receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
peps ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Status: Offline Point: 84 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Januar-2013 kl. 17:04 |
Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg skal have lidt lyd til tvet og til at spille lidt musik, primært via spotify fra Sonos. Jeg har ikke brug for Surround i første omgang, da den blot skal trække to minipods, men derimod har jeg brug for HDMI.
Jeg har overvejet følgende Brugt Denon 1912 Ny Denon 1713 Ny pioneer 922 Jeg vil meget gerne kunne betjene den via en app til ipad men eller er det kun budgettet der sætter grænser. Hvad bør jeg vælge og er der andet jeg bør kigge på?
|
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu kender jeg ikke til Denon. Men havde selv Pioneer VSX-921 (forgængeren), hvilket jeg bestemt var tilfreds med. Den gjorde det godt, og derudover er det rart med disse betjeningsapp's. Så et godt bud, ville være sådan en VSX-922. Der får du en fornuftig forstærker til en god pris, og ønsker du surround senere, er det klart muligt at tilslutte dette. Selvfølgelig er der begrænsninger på højtalersiden hvis man vælger nogle ekstremt krævende, sådan virker det dog ikke umiddelbart til, at du ville gøre.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |