|
Valg af reciever |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor sr 7007 frem for denon x4000? De virket til at være nærmestest identiske mht specs dog hvor denon har xt32. Den synes jeg virker mere spændende.
Er der noget jeg overser? |
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
også et godt valg men bygge kvalliteten er lige et nøk bedre på marantz og de lyder bestemt ikke ens og så er sr 7007 billigere
![]() |
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
*LOL* Nu er Denon- og Marantz-modeller så ens under låget, sååeeee.... M.v.h. |
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
Det er nu ikke rigtigt fx bruger marantz hdam moduler som kun marantz bruger der er en del der går igen i de 2 mærker men ens er de ikke
har du hørt dem side om side eller set dem med låget af
|
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
qweM ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 80 |
Tak for hjælpen alle sammen. Jeg fik et godt tilbud på en Integra DTR-80.1.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |