recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af Reciver og Højtaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketValg af Reciver og Højtaler

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Status: Offline
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2009 kl. 22:36

Receiveren har jo sine ups and downs. Jeg tror det er meget fint at holde den i det niveau så der er til højtalerne, men vil du gerne opgradere på et senere tidspunkt skal du nok også ud og finde dig en ny receiver, ja suk

Prøv evt. at kigge nærmere på disse:

HarboSat 10 med HarboSUB10 som fås i en pakke med enten onkyo 607 eller 706 til 9995

XTZ 93 WMT Shielded 5.1-paket  til 5600 dkr. Umiddelbart ville jeg mene du ville få mest for pengene her, jeg ved dog ikke helt hvilken receiver klasse du skal op i.

Kef 2005.3 De har også tilbud på 607eren HER hvilket jeg syntes er en fantastisk pris.

Alle priserne rammer i den lave ende af dit budget så der evt. er til standere eller kabler eller hvad du nu priotere højest

Til top
Goggelogge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Juli-2009
Sted: Rudkøbing, DK
Point: 131
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2009 kl. 22:44

Mange tak Prospekt 

nu vil jeg lige studere dem og evt læse nogle testes ,

casper

Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2009 kl. 01:28
Jeg har en kammerat som lige har købt XTZ 80, og de spiller fantastisk! Der skal ikke ret meget power til at spille en stue op med hans XTZ, og det er virkelig en fryd for øret.

Han gav 4.000 SEK for dem, og da kursen jo pt. er mega lav, mener jeg at han kom af med ca. 2.800 danske, for et rigtigt godt set 5.1! Det virkelig værd at overveje!
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu