|
Valg af Router D-Link DIR-868 vs Asus RT-AC66U |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ansa2002 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2013 Sted: Hammel, Danmark Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-September-2013 kl. 08:20 |
Hej
Da jeg har samme problem (http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=124548&title=ustabil-router) med en ustabil D-link router er jeg på jagt efter en ny. Har kig på D-Link
DIR-868L og Asus RT-AC66U Dual Band AC Router Hvad skal jeg gå efter? Skal bruges i husstand med 3 bærbare PC'ere 4 mobil telefoner og to tablets til brug ved net og online spil og YouTube. Huset er i to plan hvor routeren er placeret på 1. sal.
|
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke erfaring med D-Link, men jeg er lige gået fra en Linksys WRT610N til en Asus RT-N66U.
Hvor jeg før mistede det trådløse signal i de fjerneste ender af huset (fuldmuret på 195m²), viser både min iPad og iPhone nu som regel fuldt signal (3 streger i displayet). Jeg overvejede et access point i stedet for at skifte router, men da Linksys'en efterhånden havde nogle år på bagen valgte jeg alligevel at skifte router først, og så var access point'et heldigvis overflødigt. Og Asus'en har kørt uden problemer siden den blev sat op for et par uger siden, så den får en varm anbefaling fra mig. Redigeret af mureren - 16-September-2013 kl. 13:00 |
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
CraKen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-September-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
Ved i om Asus RT-AC66U har samme teknologi som D-Links StreamBoost hvilket den nævnte d-link skulle have (http://www.dlink.com/us/en/home-solutions/gaming-router/streamboost)? Eller om den har noget ligende? Jeg overvejer nemlig også en ny router og har set på de samme muligheder som dig.
Redigeret af CraKen - 16-September-2013 kl. 13:24 |
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Skal du bruge AC til noget? Ellers er Asus' N-udgave vist noget mere stabil!
|
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
ansa2002 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2013 Sted: Hammel, Danmark Status: Offline Point: 8 |
DanishBacon - kan du forklare forskellen - er ikke så teknisk opdateret - AS er? og hvad er forskellen?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
AC. Er nyeste og hurtigeste trådløse standard.
Men findes ikke i ret meget udstyr lige nu, men må formodes at det kommer i alt de næste år. |
|
![]() |
|
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
Har benyttet ASUS RT-N66U i mere end 1 år.
Aldrig haft noget der ligner problemer med den. Tværtimod har jeg været meget imponeret over brugervenlighed, suveræn oppetid og ikke mindst de features den tilbyder. Varm anbefaling til ASUS herfra.. |
|
![]() |
|
Der er nogen der har problemer med Asus http://www.edbpriser.dk/router/asus-rt-ac66u-id-6832794.aspx#ProductDetailsAssessments men hvad siger man her i forummet?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |