|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der behøves jo ingen STB, da Slingbox Pro har Tuner. Sling Catcher er en Set-tup boks som kan bruges alene men den fungere bedst sammen med en Slingbox, den fungere ligesom Sling player blot i en hardware version. Derved kan man så se de tv kanaler som Slingbox’en streamer over sit netværk eller internettet på et rigtig TV i stedet for bare at se i det på sin bærbar computer via Sling player programmet.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
![]() |
Blander mig lige igen... ![]() ![]() Vil det sige at jeg kan købe en Slingbox ProHD og så kan jeg connecte en SlingCatcher til mine forældres tv derhjemme og så kan de se "mit tv" uden at bruge computeren (ved godt det ikke er lovligt) ![]() Mvh Mads |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er sådan det forholder sig hvis forholdene i afsender og modtage enden er i orden.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
KasperL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 223 |
![]() |
Men Slingcatcheren skal selvfølgelig stadig være på nettet.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, hvor skal den da ellers få signalet fra.
|
|
|
|
![]() |
|
Valo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Hej igen igen. så med en Pro hd samt en slingcatcher skulle jeg være godt kørende hvis jeg vil have det direkte ind på mit tv i kolonien ?. Nogle gode steder at handle ??? Tak. Lars
|
|
![]() |
|
![]() |
Slingchatcher skal jo tilsluttes en Router, eller en udgang på et Modem, det har du vel ikke der.
|
|
|
|
![]() |
|
KasperL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 223 |
![]() |
Ja det skulle du. Men du skal være opmærksom på, at det er et analogt kabel signal den sender. Jeg har lige byttet den vi købte i går til en solo, og kører det så med en Zaptor boks. Men det er jo forskelligt hvor meget man går op i det.
Jeg plejer at handle ved www.shg.dk
Men du kan tjekke hifipriser.dk og tjekke hvor de er billigst, og hvis du er i tvivl om servicenivauet, kan du tjekke de forskellige netbutikker på www.trustpilot.dk
|
|
![]() |
|
Valo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Hvad er det med analogt signal ??. Slingcatcheren ville jeg koble op via en utms router ( mobilbredbånds router) og så have slingboxen hjemme på netværket i lejligheden !!!! Er det ikke den korekte opstilling ??????
|
|
![]() |
|
![]() |
Mht. analogt signal er det et spørgsmål om kvalitet. Det bliver selvfølgelig en del bedre med en Zaptor eller Yousee boks, da det så bliver digitalt. Men det er jo også en spørgsmål om smag, og hvor meget man går op i sådan noget. Den Pro-HD vi købte i går, har vi bytter og kører det nu over en Zaptorboks.
Slingboxen i dit hjem skal også kører igennem en router. Ellers ser det fik ud. Hvis det vel at mærke at muligt, at sætte netværkskabel til den mobile bredbåndsrouter? Altså du skal bare bruge et til Slingcatcheren.
|
|
![]() |
|
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
![]() |
Kører det over Zaptorboksen?? Og så har du ingen Slingbox ind over?? HVor har du købt den henne Kasper?
|
|
![]() |
|
![]() |
Haha, det gik måske lidt for stærkt da jeg skrev det. Men regner også med, at I husker hvad der blev skrevet tidligere. Jo der skal bruges en Slingbox, men har bare købt den der hedder Solo, fordi vi hellere ville have et digitalt signal. Soloen har ingen tuner og derfor skal man køre det igennem en Zaptor eller Yousee boks.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |