recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af soundbar?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af soundbar?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19566
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 11:47
Hvis både tv og soundbar understøtter hdmi cec, har du kun brug for en fjernbetjening.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
JensHolm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2010
Sted: Danmark
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensHolm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 16:30
Er I sikre på det med HDMI-CEC? For hvis det er rigtigt vil jeg hellere have en Yamaha end Samsung.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 16:41

Det er lige precis det CEC kan og gør. Tænder og slukker andre enheder ud fra hvad "Master" enheden, i det her tilfælde TVet, gør, samt betjener Volume fra master enhed, styrer BD/DVD afspillere, Recivere og alt andet med CEC.*

*Ikke nødvendigvis alle funktioner, men det mest basale.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JensHolm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2010
Sted: Danmark
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensHolm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2016 kl. 09:47
Hvilken soundbar er noget værd? Nogen der selv har en de kan anbefale?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2016 kl. 11:03
Selv bruger jeg Sonos playbar.   Og er meget tilfreds med den,   Men har da også Sonos i hele huset.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2016 kl. 11:09
Hdmi Cec er dog ikke en garanti for at enheder snakker sammen, men muligheden er der. Det kan drille.
Jeg har haft B&w panorama og den var fed - af en soundbar
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Point: 641
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2016 kl. 17:01
Kan se at HW750 kan tilegnes for 3000 kr hos blue city. Det er da en overkommelig pris.

Ved mine selvstudier - så faldt jeg også over netop den model, og jeg tror på at dette er det rigtige valg når du nu har Samsung TV. Jeg vil også foretrække at køre soundbar og TV i samme mærke.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu