|
Valg af Soundbar... |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg napper den her model, så skal det nok blive lidt bedre er jeg sikker på..
Samsung 5.1.4 soundbar HW-K960 |
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19556 |
Nej, men jeg vil sige at du skal lytte på den soundbars du overvejer at købe, for at høre hvor gode du finder dem. Uanset, hvor mange gange du spørger her i forum, er der ingen af os, der ved hvad dine krav er og hvad din smag indenfor lyd er. Klaus
|
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Hvis der er plads til det. Er der også den mulighed at købe aktive stereo højtalere. Argon alto 5 til 2200 kr. I Hifiklubben får gode anmeldelser.
Har selv rigtig gode erfaringer med forgængeren Argon Octave 5a |
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |