|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
![]() |
Da jeg skulle bestemme størrelsen på mit fjernsyn satte jeg malertape op på væggen for at vurdere størrelsen fra min sidde position. Jeg kunne hurtig se at 50" ikke virkede for stor (sidder ca. 3m væk) så det blev 55". Jeg gik fra 40", så det var et ordentlig spring, men som Hother siger, man vender sig desværre alt for hurtig til det. Og i dag kan jeg godt se at 65" havde været bedre
![]() Jeg mener at det først bliver for stort når man skal dreje hovedet for at læse underteksterne
![]() |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
![]() |
Hvilket tv signal har du?
Efterhånden som skærmen bliver større, vil den manglende kvalitet i et ringe signal blive mere tydeligt.
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1485 |
![]() |
Det siger jo sig selv i sagens natur, men det skal ikke være afgørende for valg af størrelse, at man af og til ser " Friends " på skærmen.
Til gengæld vil det imponere ekstra meget, hvis signalet er godt!
|
|
![]() |
|
frold ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
Almindeligt luftbårent tv
|
|
mvh
Frederik TV: Panasonic P50VT30Y | Konsol: PS3 Slim 250gb |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Som udgangspunkt ville jeg sige minimum 50" til den afstand - Men ikke hvis det betyder at du skal købe et dårligt 50" TV.
|
|
![]() |
|
frold ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
Som skrevet er planen at købe
Panasonic VT30Y i enten 42 eller 50tommer :) Det skulle være et godt tv og ved fremvisning af det synes både min kone og jeg at det er væsentlig bedre end Samsung 8005 som ellers var det jeg overvejde. Men jeg tror nok vi er mere til plasma - men det er en anden debat og en religion, så det drøfter vi ikke her :) |
|
mvh
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Jeg har selv købt en 50" og sidder små 3 meter derfra. Har helt sikkert fortrudt jeg ikke købte en 60" eller større.
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Jamen så er det bare at gå efter 50'eren, alt andet vil du fortryde ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Smutter lige forbi HIFI-klubben senere i dag for at gense oraklet...
|
|
mvh
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() |
Vi sidder 3m fra 50" og vil gerne have en større skærm på et tidspunkt. Hvis vi skal se projektor sidder vi 4m fra 120". Så vil sige du ikke skal nøjes med 42".
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Sidder ligeledes 3m fra min 50" - og næste køb bliver 60"
![]() ![]() |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
Prøv at søg lidt herinde og se hvor mange tråde der er med folk der køber et mindre fjernsyn end det de havde sidst eller folk der har fortrudt de ikke tog en 40" frem for en 50"
Tror der er meget langt imellem dem!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |