|
Valg af sub |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Februar-2014 kl. 12:32 |
Jeg er netop ved at sætte mit første sorround op, som primært består af enheder jeg havde i forvejen .
Pioneer vsx-923 Fronthøjtalere b&w dm685 Baghøjtalere minipods Jeg mangler altså en center og en sub, og i første omgang er jeg på jagt efter en sub. Jeg kan se de fleste sub har tilslutning for højtalere. Betyder det at jeg kan tilslutte baghøjtalerene til den, eller skal der også trækkes kabler til receiveren fra baghøjtalerene? Et godt bud på en billig sub jeg bør kigge på ? Et andet spørgsmål handler om placering af fronter. Jeg har lidt udfordringer i den forbindelse. Er der en minimumsgrænse for hvor tæt de må stå, og er det helt tåbeligt at placerer dem på hver sin side af en40 tommer? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det du jo skal bruge til Reciveren er en Aktiv sub, og de har som udgangspunkt ikke nogen tilslutninger udover Pre In fra Reciveren.
Afstand mellem fronter, så er det som udgangspunkt = den afstand der er til dem, så er du 3 M væk så er det afstanden mellem dem.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Højttaler tilslutningerne som findes på nogle aktive subs, er beregnet til indgang for signal fra en forstærker uden sub pre-out.
|
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Tak for de rigtig gode svar. Har i et bud på en sub til max 2500 jeg bør kigge på ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |