|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Smurf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() Sendt: 15-August-2008 kl. 16:26 |
Ja som overskriften siger, hvilken surround receiver er så et godt valg ud fra følgende kriterier: Prisen må maks være ca. 12 - 13.000 kr. Den skal kunne købes i sort (kan alle ikke det p.t.???) Ja det siger vel sig selv men alle de nyeste Blu-Ray lydformater. Kunne håndterer 5.1 setup med kommende B&W højtalere (se mere her) http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=44797& PN=1&TPN=1 Mærket er som sådan underordnet, dog har jeg selv kigget mest på Pioneer, Onkyo og Denon, men det betyder ikke, at der ikke er andre gode forslag :) hvad siger I? opdateret - meget gerne med en kommentar til hvorfor ellers er det lidt svært at forholde sig til :) Redigeret af Smurf - 15-August-2008 kl. 19:23 |
|
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12437 |
![]() |
Marantz SR8002 burde du tage et kig på hos Tape Connection.
|
|
![]() |
|
Smurf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
hej Naiera tak for buddet, dog er det langt over mit budget samt den er i sølv??? Så hvorfor lige den - dog skal jeg ikke handle i TC efter den måde de har haft håndteret udtalelser m.m. bl.a. her på forum. |
|
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
En Onkyo TX-SR875 eller en Onkyo TX-SR876 kunne nok også værre en
mulighed, og så se at få skifte dine B&W højtale til nogle Elac, måske kan du stadig når dette fælleskøb af Onkyo / Elac bundle ![]() http://www.recordere.dk/indhold/templates/design-udenkomm.as px? articleid=1780&zoneid=13 |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis det er ok med dig så beholder jeg bare tanken om at skifte til B&W da jeg ved hvordan de lyder og er ganske tilfreds med det :), men hvorfor lige netop den fx kommende onkyo 876 ? |
|
PDP-508xd-ISF Kalibreret
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |