|
Valg af surround reciever til B&O Beolab 14? |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Forfatter | ||
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tror jeg sagtens man kan. Og tror også godt man kan indstille uden center. Sgu værre når man kun har center og sub |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
|
Ja naturligvis. Du kan også nøjes med at bruge den til stereo.
|
||
![]() |
||
dpdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2013 Status: Offline Point: 150 |
|
Grunden til at det virker besværligt er fordi du blander B&O med non-B&O. Så vidt jeg kan gennemskue er 4.1 sættet beregnet til at sætte til et B&O tv med indbygget surround-dekoder og indbyggede højttalere som kan bruges som center.
Ideen er god nok og så slipper du også for at købe en surroundreciever. Du bør nok spørge dem i forretningen hvilke muligheder der er, men det skulle være til at gå til og det er beregnet til at blive brugt med Apple TV3, som i det mindste dækker nogle af de behov du har nævnt. |
||
![]() |
||
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
|
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19852 |
|
Denne her
http://www.dba.dk/marantz-sr6004-71-kanaler/id-1000644430/ plus en Apple tv Så vil jeg mene at man er rigtigt godt kørende..... Klaus |
||
![]() |
||
|
Rigtigt godt kørende de knap 200km hver vej....
![]() |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19852 |
|
Jeg ved det, men til den pris er der vidst råd til det......
Klaus |
||
![]() |
||
Esmann ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2013 Sted: Århus Status: Offline Point: 26 |
|
Boys. Hvad med Marantz SR5007? Den har pre-out.
http://av-receivers.net/marantz/marantz-sr5007-review/#/ Skal jeg købe den ? Har set den til 4795 kr. Vil det være en optimal løsning ? Bedre end den denon fra hifi-klubben.
|
||
![]() |
||
Esmann ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2013 Sted: Århus Status: Offline Point: 26 |
|
I så fald. Hvordan får jeg min bærbar sat til ? Det er en macbook Pro.
Jeg ønsker alt lyd skal komme ud af højttalerne. Ved airplay er det så ikke bare musik fra ITunes? Og ikke, hvis jeg f.eks. afspiller video fra youtube?
|
||
![]() |
||
|
Ja Klaus |
||
![]() |
||
|
Med Mac produkter har du mulighed for alt lyd ud via AirPlay. Også Youtube osv. Det er kun pc'er hvor det kun er ITunes eftersom det er et Mac produkt.
Bliver sgu helt brødflov af alt det Mac snak..... ![]() |
||
![]() |
||
|
Din bærbare skal bare være på netværket. AirPlay er kun via iTunes på en Mac, med mindre at du køber airfoil. Airfoil gør at al lyd fra din Mac kan sendes til en AirPlay modtager. Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |