recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af Surround-højtaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af Surround-højtaler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MrVolbeater Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrVolbeater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af Surround-højtaler
    Sendt: 23-Juni-2015 kl. 13:12
Søger lidt hjælp, og ved godt at min situation langt fra er optimal.

Har flyttet lidt rundt i min lille stue, og som tingene står nu, og kommer til at stå, står den sofa jeg kommer til at sidde og se film/tv i, sådan at "lytteposistionen" er cirka 60-80 cm fra den ene væg.

De surround-højtalere jeg har er enten et par Focal Sib (som jo kan drejes/vinkles på mange måder) og et sæt audio pro image 12 som vil komme til at hænge lige op af væggen (og i dette tilfælde pga et vinduesparti helt oppe ved loftet)
Hvilken af disse løsning vil give den bedste surround-effekt, Focal Sib'en som kan vinkles så den peger ned mod lyttepositionen eller vil audio pro 12'eren give samme effekt selvom den hænger op af væggen?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu