|
Valg af trådløs højtaler |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Kimberlim
Junior bruger Oprettet: 27-December-2007 Sted: Denmark, 7760 Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var selvfølgelig en måde at gøre det på Kenneth.
Jeg tror jeg bliver mere og mere sikker på Heos 1, da jeg godt kunne finde på at skifte receiver og gulvhøjtalere ud med en soundbar og sub på et tidspunkt. Her er jeg ligeledes lidt lun på Denons sæt, og så kan det forhåbentlig bruges på tværs af hinanden |
|
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det har jeg ikke kigget så meget på, men for mig tæller det op, at Sonos kan bruge stort set alle musiktjenester, f. Eks yousee musik o.l. Det var tidligere relevant for mig. Den anviste løsning med en alarm med P4 var sgu smart, den skal jeg lige have implementeret derhjemme 👍 |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |