|
valg af tv Sony Vs lg |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
akneboy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 297 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nå back on track..... har lige flået håret af. Droppede AH9005 modellen. Og bestilte AH9505 istedet. Der går så ca. 2 timer. Så bliver jeg opmærksom på at dette tv ikke har 2.1 HDMI.
Men 2.0B 🤦♂️ Nu spiller jeg ikke på mit tv. Har det så nogen betydning??? Hvad pokker skal jeg vælge. Er i syv sind. På den ene side er ah95 er fedt tv. X wide angel og ultra processor. Men det er vel på en måde outdated inden jeg modtager det. Hvorimod Ah90 med 2.1 er sikret et par år. Og 3000 kr billigere. Eller er jeg helt i skoven.
Redigeret af akneboy - 19-Juni-2020 kl. 17:46 |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
HDMI 2.1 har ingen betydning så langt øjet rækker, hvis man ikke gamer . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
.... jeg har X1 Cpu i mit, og den er på alle måde ikke go nok Sony har sku nået vej i nu før det er ordenligt
Jeg kender ikke Lg, men tænker kun det kan blive bedre |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
akneboy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 297 |
prøvede... Forgæves at få tråden tilbage på sporet.
Har 2 muligheder enten Ah9505 ell. Ah9005. Begge i 65" vil have det bedste tv. Til streaming og tv kigger via 4k yousee boks. Har Sonos Arc der skal fungere med Atmos. Har som sådan kun HDmi 2.1 manglen på 9505 som et issue. Kan ikke gennemskue om det bliver et problem. Tvet kan sagtens komme til at kværne på news i 3-4 timer. Ole er derfor IKKE på nogen måde en mulighed. Spiller ikke, som i Aldrig. Redigeret af akneboy - 20-Juni-2020 kl. 11:43 |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Hvorfor går du så ikke efter HX90 udgaven som har HDMI 2.1?
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9420 |
en ulempe ved Sony er det sløve Android og kanal skift der tager en evighed. Jeg selv et Sony i dag.
|
|
![]() |
|
Går selv og overvejer nyt, men vi ser fjernsyn via AppleTV så kanal skift hastigheden og Android smartTV delen er underordnet for mig. Redigeret af DanishCanadian - 20-Juni-2020 kl. 12:02 |
|
![]() |
|
fordi at 9505 modellen har top spec. Bedre processor x wide view. Alt er top på 9505. Pånær 2,1. Det er så idiotisk at lave et tv der spiller 100% og så ikke have sikret det for fremtiden. 🙄🔫 Sony har virkelig kvajet sig. Og til byder kun 2.1 til en billigre model.
|
|
![]() |
|
stod og roede med 95ag modellen. I går hos forhandleren. Syntes godt nok det var meget kvik i menudele og smartdelen
|
|
![]() |
|
Men 2.1 er reelt kun interessant ved gaming på de nye konsoller eller?
|
|
![]() |
|
ja det er jo det jeg er ret meget i tvivl om. Er der intet de næste 3-5 skal bruge HDmi 2.1?? Andet end spil consoller
På den anden side, så er det ikke sikkert at man har brug for HDmi om 5 år.
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Kære alle.
Jeg har ryddet op i tråden - Lige et tip til den person som anmeldte tråden. Du behøver ikke anmelde SAMTLIGE indlæg - Vi kigger altid hele tråden igennem når der kommer en anmeldelse. Det her er et LCD forum, så her taler man om LCD TV. Vi har også et OLED forum, og der kan man tale OLED TV. Går tråden af sporet igen, så ryger folk på pause.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |