|
Valg af TV (Sony vs Panasonic) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jacob20 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 69 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Marts-2012 kl. 11:00 |
Goddag.
Jeg står og vil købe mig et tv nu, efter lang betænkningstid. Et par af mine venner har købt et Sony KDL 55" Tv til 9999 Kr. Og ærlig talt syntes jeg at det er pisse flot, både designmæssigt, men også kvalitetsmæssigt. Dog har jeg hørt så sindssyg meget godt om Panasonic Vt-30 serien og de har også en 55". Her er prisen jo så bare noget højere, så ville gerne høre om forskellen også er så stor som prisen? Er der nogle der har haft muligheden for at se begge skærme og hvad er jeres tanker om dem? Syntes ikke rigtigt at jeg kan finde nogle tråde om det i forvejen. På forhånd tak, Jacob. |
|
![]() |
|
Jacob20 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 69 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
jeg har ex 721 derhjemme, og da jeg købte det, var jeg også ude at se på Panasonics plasma tv. Jeg oplevede at Panasonic'en var "urolig" i billedet, altså hoppende, og valgte derfor dette fra. Helt sikkert at panasonic stod meget mere klar, men kunne ikke leve med det urolige billede. Oplevet i flere butikker..
|
|
![]() |
|
Jeg var lige nede i Fona idag hvor de havde begge Tv-skærme. Må indrømme at jeg også faldt mest til Sonys skærm, men kan det ikke være fordi at butikken ikke havde den rigtige opsætning eller belysning til skærmen? Den er jo trods alt noget dyrere end Sonys.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
HOV....
Hvor blev alle plasma fans af? Det er gas....... Det er dine øjne der skal kigge på skærmen. Husk det. Så vælg det TV der passer bedst til dine øjne, ører og pengepung. Dermed er det ikke sagt at det er dårligt at spørge sig for i diverse forum. Du hjælper dig ofte til finde forskellen. |
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Kan du forklare hvad det var ved Sonys skærm du foretrak frem for Panasonics? Det kan måske hjælpe nogle med at guide dig. Mht. om det var indstillet rigtigt, hvis du så foretrak Sony fordi der var mere knald på farverne, så ja, så har det noget med indstillingen at gøre. I dette tilfælde vil det så højest sandsynligt være Sony der er indstillet forkert. Et "korrekt" billede vil typisk se kedeligt ud i det farvemekka der er i udstillinger. Det er noget helt andet når man får det hjem i stuen.
|
|
![]() |
|
Jamen Panasonics Vt30 så faktisk mat ud eller kedeligt som du beskriver det, hvorimod at Sonys stod klart pænere/skarpere.
Og det er sådan set det, jeg ikke har kunnet finde ud af, da jeg (efter al' omtale) har haft mega forventninger til vt30'eren. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19813 |
Læs: http://moppe.dk/lcdfabrik.html Klaus |
|
![]() |
|
Mange tak Klaus, glimrende artikel.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |