recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af TV til omkring 10-15 tusinde, hjælp tak :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketValg af TV til omkring 10-15 tusinde, hjælp tak :)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Prodigy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-April-2010
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af TV til omkring 10-15 tusinde, hjælp tak :)
    Sendt: 01-April-2010 kl. 21:23

Goddag allesammmen, 

Jeg troede egentlig jeg kunne afgøre dette her selv uden de store problemer, men er nu kommet frem til at jeg godt kunne bruge lidt indspark alligevel.. 
Jeg skal have fundet en erstatning for mit store gamle Pansconic CRT TV ! (ja du læste korrekt, der er nogen der endnu ikke har fået skiftet skidtet udTongue
Jeg var egentlig fastsat på et Panasonic plasma G20 TV, på grund af de gode anmeldelser og sort-gengivelsen, men efter at have været nede og lure på det i hifi klubben må jeg indrømme at jeg er kommet i seriøs tvivl om ikke det i virkeligheden er et LCD jeg skal have.. Grunden er at glasset er for blankt i plasma skærmen, det kommer bare ikke til at virke i min stue med så mange vinduer som jeg har.. samt jeg syntes ikke at jeg med det blotte øje kunne se at plasmaet var meget mere sort end nogen af de Samsung LCD'er der hang ved siden af. 

Så det jeg gerne vil høre fra Jer er; hvilket LCD tv ville DU vælge for omkring 10-15 tusinde ? 

Jeg skal mest bruge mit fjernsyn til TV, Bluray, DVD, og trådløst billeder/musik

Jeg vil meget gerne have et TV med mulighed for at afspille filer trådløst fra en NAS, og her skuffer Panasonic'en igen ved ikke at understøtte MP3 afspilning - yderst underligt.. 

Jeg har Canal digital parabol, og har læst nogen steder at visse TV understøtter Canal digital... hvad går det prøcis ud på? er det sådan at man kan sætte sit kort direkte i TV'et og slipper for at have en parabol boks stående ? 

Jeg ser frem til at høre fra Jer :-)

Til top
Prodigy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 21:27

Nåh ja jeg har ikke skrevet noget om størrelsen, det skal være minimum 46", gerne 50" Smile
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 22:10
Oprindeligt skrevet af Prodigy Prodigy skrev:

Nåh ja jeg har ikke skrevet noget om størrelsen, det skal være minimum 46", gerne 50" Smile

Afvent det nye 50" plasma fra Samsung . . . Sort er måske ikke umiddelbart mere sort end på LCD/LED, - men shadow details og ikke mindst "dybde" er meget mere "rigtigt" og CRT lignende på et godt plasma, og til dit behov. Men du skal selvfølgeligt være opmærksom på reflektioner . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Prodigy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2010 kl. 10:48

Jeg er ikke sikker på at jeg er indstillet på at vente længere, jeg har ventet ret længe på Panasonics G20, og var sikker på at skulle have den.. Med mindre der er nogen der ved at samsungs nye plasma serie har mindre reflektioner end panasonics, for ellers så er den heller ikke værd at vente på for mig :-)

Til top
Novatic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Maj-2009
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2010 kl. 13:01
Det også svært, at vente flere måneder på de nye Samsung, hvis man har en Panasonic crt LOL

Står faktisk selv i samme situation - var sikker på det skulle være G20, men så begyndte klagerne om plasma buzz at strømme ind, så nu er jeg lidt i sindstvivl, om jeg skal vente (har pt. en 26" Samsung fra 2007 Confused) eller købe nu.

Redigeret af Novatic - 03-April-2010 kl. 13:04
Til top
Prodigy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2010 kl. 21:41
Oprindeligt skrevet af Novatic Novatic skrev:

Det også svært, at vente flere måneder på de nye Samsung, hvis man har en Panasonic crt LOL

Står faktisk selv i samme situation - var sikker på det skulle være G20, men så begyndte klagerne om plasma buzz at strømme ind, så nu er jeg lidt i sindstvivl, om jeg skal vente (har pt. en 26" Samsung fra 2007 Confused) eller købe nu.

Hey ikke drille, vel er det omkring 9 år gammelt men det er Quintrix 100hz med fladt front glas Wink
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu