Goddag allesammmen,
Jeg troede egentlig jeg kunne afgøre dette her selv uden de store problemer, men er nu kommet frem til at jeg godt kunne bruge lidt indspark alligevel..
Jeg skal have fundet en erstatning for mit store gamle Pansconic CRT TV ! (ja du læste korrekt, der er nogen der endnu ikke har fået skiftet skidtet ud

)
Jeg var egentlig fastsat på et Panasonic plasma G20 TV, på grund af de gode anmeldelser og sort-gengivelsen, men efter at have været nede og lure på det i hifi klubben må jeg indrømme at jeg er kommet i seriøs tvivl om ikke det i virkeligheden er et LCD jeg skal have.. Grunden er at glasset er for blankt i plasma skærmen, det kommer bare ikke til at virke i min stue med så mange vinduer som jeg har.. samt jeg syntes ikke at jeg med det blotte øje kunne se at plasmaet var meget mere sort end nogen af de Samsung LCD'er der hang ved siden af.
Så det jeg gerne vil høre fra Jer er; hvilket LCD tv ville DU vælge for omkring 10-15 tusinde ?
Jeg skal mest bruge mit fjernsyn til TV, Bluray, DVD, og trådløst billeder/musik
Jeg vil meget gerne have et TV med mulighed for at afspille filer trådløst fra en NAS, og her skuffer Panasonic'en igen ved ikke at understøtte MP3 afspilning - yderst underligt..
Jeg har Canal digital parabol, og har læst nogen steder at visse TV understøtter Canal digital... hvad går det prøcis ud på? er det sådan at man kan sætte sit kort direkte i TV'et og slipper for at have en parabol boks stående ?
Jeg ser frem til at høre fra Jer :-)