recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - valg af tv til svigerfar ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketvalg af tv til svigerfar ??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Online
Point: 6507
Direkte link til dette indlæg Emne: valg af tv til svigerfar ??
    Sendt: 18-Juli-2010 kl. 19:27
Hejsa, er ved at overbevise svigerfar om at købe nyt fladskærm, men han kigger løs i bilka og føtex og tænker at et 37" tv fra Philips til 5.899 må være drømmen det har jo FULL HD... Det skal siges at de ikke har nogen HD kanaler nu. Jeg prøver desperat at sige at HD kun sendes i 720p og 1080i så skulle han falde over et tv der ikke er full HD - er det ikke en katastrofe, specielt ikke når man ikke har noget HD... Han har canal digital så måske han kan få sig et HD abonnement med tiden. Jeg har selv gode erfaringer med panasonic og nu også LG... hvad kan i anbefale i 3-4.500 kroners klassen, er lidt tid siden jeg har kigget på tv... størrelsesmæssigt.. 37 - 46" hvis større er det jo ikke katastrofe
så et 42 tommer LG til 3.000 plasma tv... det virkede som et super tilbud... Kan lige linke til det senere...

han er bange for at købe over internet, men garanti ting osv. er jo nøjagtig lige så god ikke...

på forhånd tak

Jon

LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19818
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2010 kl. 19:54
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

Hejsa, er ved at overbevise svigerfar om at købe nyt fladskærm, men han kigger løs i bilka og føtex og tænker at et 37" tv fra Philips til 5.899 må være drømmen det har jo FULL HD..

Til de penge kan han jo få et ordentligt tv (Læs: Panasonic plasma).

Klaus
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2010 kl. 20:00
Sørg endelig for at han køber et Panasonic plasma TV. Købte et til min 90 årige far i 42", og han har aldrig været gladere for et TV
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Online
Point: 6507
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2010 kl. 20:10
KOM GERNE MED LINKS.. TIL GODE PANA TILBUD..
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2010 kl. 20:14

Hejsa, er ved at overbevise svigerfar om at købe nyt fladskærm, men han kigger løs i bilka og føtex og tænker at et 37" tv fra Philips til 5.899 må være drømmen det har jo FULL HD... Det skal siges at de ikke har nogen HD kanaler nu. Jeg prøver desperat at sige at HD kun sendes i 720p og 1080i så skulle han falde over et tv der ikke er full HD - er det ikke en katastrofe, specielt ikke når man ikke har noget HD... Han har canal digital så måske han kan få sig et HD abonnement med tiden. Jeg har selv gode erfaringer med panasonic og nu også LG... hvad kan i anbefale i 3-4.500 kroners klassen, er lidt tid siden jeg har kigget på tv... størrelsesmæssigt.. 37 - 46" hvis større er det jo ikke katastrofe
så et 42 tommer LG til 3.000 plasma tv... det virkede som et super tilbud... Kan lige linke til det senere...

han er bange for at købe over internet, men garanti ting osv. er jo nøjagtig lige så god ikke...

på forhånd tak

Jon

Jeg er svigerfar og ville være blevet smæk fornærmet med de TV forslagLOL

Foreslår bestemt også PanasonicSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19818
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2010 kl. 20:25

KOM GERNE MED LINKS.. TIL GODE PANA TILBUD..

Sparshop.dk, nok ikke de helt billigste, men......
http://sparshop.dk/lcd-plasma-tv-37/panasonic-61/panasonic-tx-p42x20-2054.html?sort=prices

Klaus
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2010 kl. 20:53
El-giganten sælger Panasonic TX-P42X20E for 4.444,-. Her har han så 14 dages returret, hvis han ikke bryder sig om det. Men jeg tvivler på man får et bedre TV til den pris.

Til top
chico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2008
Sted: Denmark
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2010 kl. 21:19
Hej!

Hvis jeg skulle anbefale et TV til svigerfar (og svigerfar ikke selv havde nogen mening om noget) ville jeg jeg nok gribe sagen lidt anderledes an:

Køb ikke på nettet, med mindre svigerfar selv er vant til at handle på nettet og ved, hvad det indebærer, hvis man er uheldig med produktet eller forhandleren (nedpakning, forsendelse træg kommunikation pr mail, lang ventetid mv., hvis man er uheldig - og dit spørgsmål om garanti - du har den samme garanti på nettet).

Hvis der er en lokal butik så vælg den så har svigerfar har et sted at henvende sig/aflevere TV'et, hvis der skulle opstå problemer (det skal naturligvis være et TV på tilbud fra butikken for ikke at betale voldsom overpris i forhold til nethandel/nogle steder kan man købe til afhentningspris når butikken ikke skal levere/forhandle sig til en fornuftig pris i forhold til nethandel).

Hvis kr. 5.000 så er max. så find ud af, hvor stort det skal være (om svigerfar ønsker det så stort som muligt - hvis svigerfar ikke ønsker max. størrelse kan det jo blive en højere modelserie) - så vil der være nogle forskellige forskellige muligheder (mærker) - husk at TV'et skal indeholde de tunere der er relevante for svigerfar - så må svigerfar vælge - det er ham der skal have TV!

Det du skal huske er, at skulle der opstå problemer med TV'et så vil svigerfar tænke på dig og spørge dig om råd til at løse problemet.

(et alternativt forslag - køb på nettet iht. test her i forum eller flatpanels.dk så får svigerfar muligvis mest muligt godt TV for pengene og måske er det helt problemfrit).

Der er jo nok lige så mange svar som der er medlemmer her i forum!!!

Redigeret af chico - 18-Juli-2010 kl. 22:49
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu