|
Valg af TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 333 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-December-2012 kl. 21:39 |
Jeg har omkring 8K til et nyt TV.
Jeg har kigget på et 46" Samsung 6715 LED - og et 50" Panasonic ST50 Plasma. Jeg går op i billedkvalitet og mindre i SMART-TV funktionalitet - det stinker vist på dem alle sammen. Hvilken af ovenstående ville du vælge - eller er der en helt tredje. Jeg har i dag en 42" Panasonic PZ85 og en Panasonic BluRay afspiller fra 2011. Mvh. Steen |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har selv lige valgt en 40" 6715'er til soveværelset. Men det skyldes hovedsaligt den måde tv'et vil blive anvendt. Vi kan køre dr nu, som bliver brugt meget, direkte fra smart hub desuden fungere plex og netflix rigtigt godt. Det vil desuden også være svært for mig at tage hensyn til burnin risikoen, da det er konen er børnene der bruger den mest. Det er så på bekostning af billedkvaliteten, som er væsentligt bedre på plasmaen. Men det lyder nok til, at du vil blive gladere for plasmaen, da du vægter billedkvaliteten højest. Men der findes en del tråde herinde, hvor diverse forskelle på plasma og led diskuteres.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |