|
Valg af TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kasper1973 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Sted: Bramming Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Juli-2013 kl. 10:23 |
Hejsa,
Jeg er ved at købe nyt tv og er ikke begrænset af prisen, men størrelsen.
Jeg havde tænkt mig at købe et Samsung UE55F8005BUN, men har ikke plads til et 55".
Så tænkte jeg at købe den samme model i 50", men den eksistere ikke, i hvert fald ikke hos elgiganten.
Så mit valg står nu imellem de tre modeller listet herunder.
Samsung UE50F6755XXE - Pris 13.999
Samsung UE50F6275XXE - Pris 10.999
Samsung UE46F8005XXE - Pris 11.379
Jeg har lidt svært ved at gennemskue forskellen på de 3, så hvad siger I?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19680 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du har vel været inde i butikken og set billedet på de 3 tv, inden du bestemmer dig?
Klaus |
|
![]() |
|
Kasper1973 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Sted: Bramming Status: Offline Point: 2 |
Jeg havde selvfølgelig tænkt mig at se alle tre før jeg bestemmer mig. Det jeg var ude efter var om der var nogen, der med det samme kunne sige at 8005 modellen er klart at fortrække.
Jeg må vist hellere til at læse lidt specs. ![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19680 |
Specs siger intet......start med at læse anmeldelser på flatpanels.dk.
Jeg er "plasmadreng" og ville den dag i dag stadig vælge et plasmatv, hvis jeg skulle købe nyt tv. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |