|
Valg af TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TV-Hatten ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-September-2020 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-September-2020 kl. 12:02 |
Hej ! Jeg vil give min far et TV i fødselsdags gave om en måned, men jeg synes virkelig det er svært at gennemskue hvad der er godt eller nyt eller pengene værd. De tilbud jeg har set som jeg synes virker interessante er nedenstående: https://www.elgiganten.dk/product/tv-billede/fladskarms-tv/29546/philips-the-one-65-4k-uhd-led-smart-tv-65pus7354-12 Budgettet er 4-5000,- Ambilight mv. er ikke vigtigt, ej heller styresystemet, da jeg påtænker at tilkøbe en nvidia shield til jul. Råd og andre forslag modtages med kyshånd.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis det skal være med Android TV OS, så vælg Sony, ikke Philips. Eller køb Panasonic og en Shield TV.
Redigeret af Radiomanden - 18-September-2020 kl. 13:00 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4744 |
Hej. Hvis du slår budgettet på 4-5000 sammen med prisen for en nvidia shield til jul, har du næsten 6999 kr, som er den pris som et LG 55" OLED tit sælges til. Et OLED TV har et meget bedre billed og jeg vil tro at der findes Apps til alle de TV Kanaler din far ønsker at se. Det er en meget bedre løsning. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
TV-Hatten ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-September-2020 Status: Offline Point: 3 |
Hej Carsten Er et OLED tv til 7000 fra LG bedre end QLED fra Samsung ?
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4744 |
Hej. I øjeblikket har Power et LG 55" 4K OLED TV OLED55B9SLA til 6999,- Grunden til at jeg sagtens kan anbefale et LG OLED er, at vi selv har et LG OLED55B6. Det som Power har på tilbud er så et B9, som så er 3 år nyere. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 18-September-2020 kl. 16:14 |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4655 |
I samme prisklasse, ja. Modellen fra Samsung ville have middelmådig billedkvalitet. OLED TV'et vil have så godt som markedets bedste billedkvalitet. 55" OLED TV fra andre producenter sælges også løbende til samme pris.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |