|
Valg af vægbeslag |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
martinka ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-September-2012 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-September-2012 kl. 14:03 |
Hej, Jeg leder efter et vægbeslag til mit LG 42LE530N - 42" tommer. Jeg er dog lidt i tvivl om hvad jeg skal være opmærksom på i forhold til beslagets tykkelse. TV'et er i forvejen ret tyndt og jeg er stor fan af de tynde beslag fra fx Vogels hvor jeg har fundet en Thin 205 der kun sidder 15 mm fra væggen. Jeg bliver dog i tvivl om der i så fald vil være plads til antennekablet der sidder bag på tv'et og peger ind mod væggen. Er der nogen tommelfingerregel for hvor smalt et beslag må være når der skal være plads til ledning bag på ? HDMI-kablet kan sidde på siden af tv'et, så det er ikke et problem. Vh
|
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et bøjet antennestik , så går det vist lige Lidt vent. bag skærmen er ikke en ulempe. |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vær obs på at måle på det dybeste sted hvor beslaget kommer til at være, jeg glemte selv at tænke over, at sonys tv har en "udposning" i bunden til højtalere, da jeg købte et slim beslag!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |