|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
jensot ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Ok, tak for det Har ikke så meget forstand på det, så ved ikke helt hvad dråbe eller box form betyder. hvilken udgave af 99.36 ville du vælge, hvis du ikke skulle tænke på den lille prisforskel der er? |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
Kommer an på hvad du kan li at se på.....og hvad der passer ind i resten af huset.. ja prisen er så lille i forhold til...de skulle lyde ret ens... og dråben formen er vist lille smule bredere men ikke lige så høj... vi snakker mm/cm her
piano udgave har delfilter box ved siden af plus den har 2 mere tunings muligheder på bassen i delfilteret....de er osse 7 Kg tungere pr højtaler Pga 25mm mdf istedert for 19mm på dråbe formen, men det gør inted da dråbe formen er mere afstivet pga dråbe formen... skulle gi mindre reconans piano lack eller matt sort / walnød Dråbe form er set oppe fra kig her der er billeder ude til højer. : http://www.xtz.se/produkt.php?allmant=true&produkt=64 http://www.xtz.se/produkt.php?allmant=true&produkt=66 hvor box form er klassisk firkantet. http://www.xtz.se/produkt.php?allmant=true&produkt=38 Der kom lige lidt mere på var træt, og hade lige glemt diverse forskelle Redigeret af henrik-t - 12-April-2009 kl. 00:40 |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
jensot ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Ok så er jeg med Jeg har Panasonic TX-P50G10 plasma skærm, så centeren behøver ikke at være afskærmet. Så er det lige hvad der passer bedst til min skærm, det må jeg lige tænke over. Jeg siger mange tak for din hjælp. |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
Det var så lidt....
|
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Så har jeg bestilt 99.36 matt black fronthøjttalere & 99.26 matt black center Nogen der ved hvor lang tid man skal forvente der går med at man modtager fra Sverige. Hvad vil i anbefale af baghøjttalere og sub, hvis man skal spare lidt. |
|
![]() |
|
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
![]() |
Jeg bestilte mine 99.26 fredag formiddag, og de stod foran min hoveddør tirsdag. Så det kan man vel ikke klage over |
|
![]() |
|
mTs813 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: KBH V, Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() |
jeg har også set på de højtalere, men hvis man skal have et 5.1 sæt med de højtalere altså 99.36 som fronter og så de mindre som bag og så en center fra XTZ og en god sub. hvor stor en receiver skal man da have? vil en marantz5003 være nok? eller skal man op i en 6003? eller endnu højre op? bare sådan ca. :) har nemlig ingen idé om hvad der skal til. |
|
![]() |
|
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
![]() |
Jeg har en SR-4001 til at drive mine 99.26'ere, og den kommer en smule til kort syntes jeg. Jeg tror at det vil være en fordel at gå op i så stor en reciever som du nu har råd til, eller evt. koble en effektforstærker til. De kan godt lide lidt strøm de XTZ'ere |
|
![]() |
|
mTs813 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: KBH V, Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() |
syntes mest jeg har råd til 5003 men hvis det vil give et meget bedre resultat med 6003 bliver man jo nødt til at spare de ekstra penge op til sådan en... eller hvad siger fol til en harman kardon AVR 355? den kan jeg muligvis få til samme pris som en 5003 eller enda lidt mindre måske. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg modtog mine højttalere i fredags Jeg har lige lidt ? Jeg vil gerne bi wire højttalerne, men der er 6 ingange til ledninger på 99.36 Skal jeg bare bruge de 4 øverste, og lade den bro der går fra midrange til woofer blive siddende? Syntes det er svært at få 2 ledninger i hver ingang på reciever, har i ikke problemer med det. Skal man ændre på noget i sin reciever, når man biwire? Der er mange indstillinger man kan ændre på højttalerne, er der nogen i kan anbefale? Har kik på sup fra xtz nu. Mener i, at jeg kan nøjes med 99 w10.16 |
|
![]() |
|
![]() |
Nogen der kan hjælpe med mine dumme?
|
|
![]() |
|
![]() |
din 876, ja der er en indstilling til bi-wire som er man sætter 2 ekstra i fra bag souround udgangen og slår det til i menuen, kig i manualen, men mener det er i den første menu i menuen..
Ja sæt der efter et sæt i den nederste og en i nummer 2 fra bunden, og fjerne broen mellem den nederste og nummer 2 fra bunden.. lad den øverste bro sidde til diskanten, så har bas enheden sin egen udgang , mellem og diskant deler så en. sådan har jeg gjort, hvad for højtaler kabel bruger du, og hvad mm. jeg har alle mine pinde ude af højtalerne i +/- Db, og de 2 nedrerste bas porte er der plugs i, hvor langt du har til væggen bestemmer om der skal bas portplugs i, har du ikke 50cm ca eller mere så sæt dem i. Subben , Tja jeg ville købe den større model : XTZ 99 W12.16, pris forskellen er jo kun 800 Sek som er ca 500 danske...Redigeret af henrik-t - 25-April-2009 kl. 10:28 |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |