|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||
RuzzFrog ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Søborg Status: Offline Point: 230 |
![]() |
|||
Jensot, Hvad er dine indtryk af højttalerne indtil videre. De må så småt være spillet til eller? Og hvilke højttalere havde du i tankerne inden du valgte disse. Venligst, Thomas
PS. har selv XTZ 99.25 |
||||
![]() |
||||
jensot ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
|||
Du har ikke plugs i den øverste, lige for at være helt sikker, plugs er de skumgummi man kan tage ud ikke? Der er 3 pinde man kan tage ud af af højtalerne, du har alle ude ikke. Der skal 2 ledninger i + og 2 i - i reciever ikke? Har købt dette kabel, er det ok? http://www.fyndborsen.se/ScriptServer/TradePoint/B2C/UI/Cata log/ItemView.aspx?Key=4615 Jeg har ca 45/50 cm til bagvægen. RuzzFrog: Jeg syntes de lyder godt, har egentlig ikke overvejet andre højttalere. Redigeret af jensot - 25-April-2009 kl. 15:34 |
||||
![]() |
||||
Hyl.dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 353 |
![]() |
|||
1) Korrekt
2) Korrekt 3) Der skal i højtalerne gå kabler til de forskellige terminaler: ![]() (Ved godt du har 6 terminaler, men kunne ikke finde noget billede af dette. Du skal have kabler i de 2 nederste og så enten i de 2 ovenover eller de 2 øverste.) Broerne (Dem der som standart forbinder terminalerne) skal du fjerne mellem de 2 nederste terminaler så kun de 2 øverste er forbundet. I din receiver skal du sætte de 4 ledere til hver deres indgang, du skal ikke sætte dem til samme 2 og 2. Du skal bruge "front right/left" samt "surround back" ![]() 4) Det er et fint kabel til formålet. EDIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du skriver bi-wire (det havde jeg ikke set)... Der skal du faktisk gøre som du er inde på, men du vil ikke rigtigt få noget ud af dette. Det Henrik-t og jeg forklare er Bi-amp som giver dine højtalere mere effekt og måske, måske ikke giver bedrelyd. Husk at sætte din forstærker til dette også før det virker. Redigeret af Hyl.dk - 25-April-2009 kl. 16:52 |
||||
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60 * Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp) * Front - XTZ 99.36 MK1 * Center - XTZ 99.25 MK1 * Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul) |
||||
![]() |
||||
jensot ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
|||
Tak for hjælpen, så er jeg med Hvor mange ohm sætter du/i højttalerne til i jeres reciever. |
||||
![]() |
||||
Hyl.dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 353 |
![]() |
|||
Med de XTZ'er skal du bare lade den stå på 8 ohm.
|
||||
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60 * Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp) * Front - XTZ 99.36 MK1 * Center - XTZ 99.25 MK1 * Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul) |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Ok, tak for hjælpen |
||||
![]() |
||||
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
|||
Vil gerne lige høre hvad dine oplevelser er med at bi-amp eller måske bridgeing
![]() |
||||
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Jeg skriver lige, når jeg har fået det gjort Redigeret af jensot - 26-April-2009 kl. 15:17 |
||||
![]() |
||||
RuzzFrog ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Søborg Status: Offline Point: 230 |
![]() |
|||
Eller gjort Jo skoene strammer lidt |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Er nu rettet for din skyld |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Den der staver "d" i gjort skal ha' sin ende
smurt Det er bare gaz, noget min dansklærer fik banket ind i hovedet på mig, som aldrig er kommet ud igen!!! Redigeret af Hyl.dk - 26-April-2009 kl. 18:56 |
||||
Udstyr:
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Tak, det er lang tid siden, nogen har gjort noget for mig ![]() |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |